حالت تاریک
فرمانده سپاه خراسان‌ جنوبی تأکید کرد:

اعلام آمادگی سپاه برای کمک‌ به حوزه سلامت استان

اعلام آمادگی سپاه برای کمک‌ به حوزه سلامت استان

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: سپاه استان اعلام آمادگی می‌کند هر جایی که می‌تواند کمک حال مجموعه دانشگاه و سلامت در استان باشد.

به گزارش خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و جمعی از معاونین دانشگاه با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجهی که در زمینه تهیه تجهیزات و امکانات پزشکی در استان صورت گرفته است اظهار کرد: تا ۲ سال گذشته در استان ما دو دستگاه MRI وجود داشت و امسال ۵ دستگاه داریم و تعدادی دستگاه دیالیز وارد استان می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است افزود: ارتقا بسیاری از مراکز پزشکی را شاهد هستیم و در تهیه امکانات از تامین اعتبار و هماهنگی سهمیه‌ای لازمه‌اش پیگیری جدی و تلاش‌های زیادی است که در دانشگاه علوم پزشکی استان این حرکت و تلاش و پویایی را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: فضای داخلی را نگذاریم تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار بگیرد و شیرینی این خدمات در بیرون تلخ نمود پیدا کند. شیرینی این خدمات مخصوص شما  نیست بلکه از مردم است و در جامعه امید ایجاد می‌کند.

وی متذکر شد: شما زحمت می‌کشید، به هدف نهایی می‌رسید و خدمات مطلوب به مردم ارائه می‌دهید اما چنانچه در حوزه اطلاع‌رسانی اقدامات و تخریب‌هایی که نباید صورت بگیرد باعث می‌شود که شیرینی به کام مردم تلخ شود. مسائل باید در درون دانشگاه حل و فصل شود که این چنین است اما حداقل مسائلی که به وجود می‌آید از جامعه دانشگاه علوم پزشکی انتظار نیست که بازتاب‌های بیرونی بگیرد.

مهدوی خاطرنشان کرد: ما در سپاه استان در خدمت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و مراکز متعدد در سطح استان هستیم و اعلام آمادگی می‌کنیم هر جایی که می‌توانیم کمک حال مجموعه دانشگاه و سلامت در سطح استان باشیم.

وی با اشاره به خدمات‌دهی مجموعه بهداشتی از سوی سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر به خصوص در آستانه اربعین حسینی موکب‌های پزشکی با کمک شما برپا می‌شود و از پزشکان در تخصص‌های مختلف و پرستاران به منطقه پیاده‌روی روی اربعین اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه استان عنوان کرد: همچنین در رسیدگی به مناطق محروم و مرزی همانطور که تاکنون در کنار هم بودیم و خدمات متنوعی به مردم مناطق دور افتاده ارائه شده است که نقش اصلی را جامعه پزشکی استان ایفا کرده‌اند و ما نیز در کنار آنان هستیم.

وی افزود: امیدواریم با ظرفیت‌ها، تعامل و هم‌افزایی که وجود دارد بیشتر برنامه‌ریزی کنیم و بهره‌اش را مردم ببرند و به سلامت هرچه بیشتر جامعه کمک کنیم قطعاً سلامت برقرار باشد روحیه امید، شادابی، کار و تلاش مضاعف می‌شود و این در پیشرفت و توسعه استان و کشور موثر است.

مهدوی در پایان گفت: واقعیت‌ها و مشکلاتی  در حوزه پزشکی وجود دارد که باید به مسئولین مربوطه انعکاس داده شود.

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از