حالت تاریک
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی مطرح کرد؛

امیدآفرینی و رونق والیبال با حضور در لیگ

امیدآفرینی و رونق والیبال با حضور در لیگ

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: تیم آرتین بشرویه با حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال کشور سبب امیدآفرینی در جوانان مستعد و رونق والیبال استان خواهد شد.

به گزارش خاورستان، محسن قطبی در رابطه با حضور تیم آرتین بشرویه در رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک کشور گفت: ورزش خراسان‌جنوبی نیازمند این است که تیم‌هایی را در لیگ‌‌های کشوری داشته باشد و به طور قطع شرکت تیم‌هایی از استان در لیگ‌های کشوری می‌تواند باعث رونق ورزش و امیدآفرینی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: حضور تیم آرتین بشرویه در لیگ همین‌طور است و افزون بر این در سایر ورزشکاران رشته والیبال ایجاد انگیزه می‌کند و آن‌ها به آینده امیدوارتر می‌شوند.

قطبی ادامه داد: استعدادهای خراسان‌جنوبی در داخل استان به کمک تیم خواهند آمد تا از ظرفیت آن‌ها هم استفاده شود و تیم با قدرت و قوت بیشتری در لیگ شرکت کند.

به گفته وی، درصد ماندگاری در والیبال با حضور تیم‌هایی از استان در لیگ‌های کشوری بالاتر می‌رود و رغبت ورزشکاران بیشتر خواهد شد.

قطبی به این نکته هم اشاره کرد که آرتین به عنوان یک باشگاه ورزشی است که در شهر بشرویه فعالیت می‌کند و امسال در یک گام بسیار مهم در لیگ کشوری قدم گذاشته و یکی از امتیازهای لیگ یک را گرفته و هم‌آکنده هم در اولین بازی این رقابت‌ها پیروز و بازی بعدی را هم که روز جمعه ۸ مهر به مصاف تیم حریف خواهد رفت.

وی ادامه داد: با توجه به این که آرتین باشگاه خصوصی است اداره کل ورزش وجوانان نمی‌تواند به صورت مستقیم مساعدتی به تیم داشته باشد و فقط می‌توانیم برای محل مسابقه و محل تمرین تیم رایزنی کنیم که این اقدامات شدنی و در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: افزون بر این پخش استانی مسابقات این تیم را هم اگر بتوانیم انجام دهیم در معرفی بیشتر تیم موثر خواهد بود که در حال رایزنی این مورد هم هستیم که در صورت تحقق جریان سازی رسانه‌ای باعث رونق رشته والیبال هم خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از