حالت تاریک
در قالب طرح حسنا انجام شد؛

اهدای ۲۰۰جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان‌جنوبی

اهدای ۲۰۰جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان‌جنوبی

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب طرح «حسنا» ۲۰۰ سری جهیزیه در استان تامین و توزیع شده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، فاطمه شاد روز جمعه در حاشیه اهدای ۲۰ سری جهیزیه به زوجین کم‌برخوردار در محل اقامه نماز جمعه در مصلی المهدی(عج) بیرجند اظهار کرد: طرح حسنا آستان قدس رضوی از ابتدای امسال توسط خادمیاران و با مشارکت خیرین در خراسان جنوبی اجرایی شد.

وی گفت: در قالب پویش ملی تامین جهیزیه به همت خادمیاران و با نام مبارک امام رضا (ع) و با مشارکت خیرین در روضه‌های خانگی تاکنون ۲۰۰ سری جهیزیه را تهیه کردیم که ۱۸۰ سری آن توزیع شده است.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی عنوان کرد: امروز هم ۲۰ سری جهیزیه به دست زوجین کم برخودار خواهد رسید.

وی افزود: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، فرش و اجاق گاز است.

شاد بیان کرد: بنیاد کرامت رضوی در راستای صیانت و اعتلای نهاد خانواده در جهت تحکیم و تعالی آن و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهادها و تشکل‌های مردمی، اقدام به طراحی و پیاده‌سازی طرح «حسنا» کرده است.

وی گفت: پویش «حسنا» به معنای «حامیان سنت نبوی ازدواج» است و خیرانی از سراسر کشور در این طرح شریک و حامی زوج‌های جوان هستند. منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از