حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اطلاع‌رسانی‌‌ جبهه حق باید فنی و فراگیر شود

اطلاع‌رسانی‌‌ جبهه حق باید فنی و فراگیر شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اطلاع‌رسانی‌‌ها در جبهه حق باید فنی و فراگیر شود تا نوجوان و جوانان این را بفهمد که تمدن در ایثار و خدمت‌رسانی است یا در کشتار و ظلم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح سه‌شنبه در دیدار با رئیس بسیج سازندگی کشور در استان گفت: همانگونه که در جنگ عدل و ظلم، دنیا دو قطب شده است، پایگاه عدل، پایگاه‌های مقاومت علیه استعمارگران و ستمگرانی است که با جنایاتشان ماهیت اصلی خود را به دنیا نشان دادند.

وی با بیان اینکه همین قضیه در جبهه فرهنگی نیز حاکم است، تصریح کرد: انواع خدمات گروه‌های جهادی و اربعین و کمک‌های مردم در طول سال که مدیریت جهان بشری را بر اصل محبت قرار می‌دهند، این درست در یک دنیای دو قطبی در مقابل آن چیزی بوده که غرب شانس خود را بر قتل، غارت، ویرانی، محاصره و غیره قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر امروز جوانان در مراسم اربعین حسینی به صورت پرشور شرکت می‌کنند و عدالت را طلب می‌نمایند نشان از این حقیقت بوده که عدالت یک مسئله جدی و میدانی است.

عبادی گفت: اگر می‌بینیم که در مراسم اربعین و امثال آن ظلم جای خود را به محبت داده، پس این کار امکان‌پذیر و شدنی است.

وی با تأکید بر اینکه حب و دوستی اصل دین است، بیان کرد: ما به سوی تمدنی که آرمان انقلاب اسلامی بوده حرکت می‌کنیم و صرفاً یک تئوری نبوده و از روز اول انقلاب به خاطر آن آمده است.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: در کنار این همه ایثار و از خودگذشتگی‌های که صورت می‌گیرد و آرمان انقلاب است، اما اطلاع‌رسانی‌ها باید بیش از این شود چون بچه‌های انقلاب باید بیشتر با این آرمان‌ها آشنا شوند.

عبادی با بیان اینکه متأسفانه در جهت اطلاع‌رسانی و تبلیغات ضعیف هستیم، افزود: اطلاع‌رسانی‌ها در جبهه حق باید فنی و فراگیر شود تا نوجوان و جوانان این را بفهمد که تمدن در ایثار و خدمت‌رسانی است یا در کشتار و ظلم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید دو جبهه عدل و ظلم پررنگ و آرمان‌هایشان به جامعه بشری نشان داده شود.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از