حالت تاریک
رئیس کمیته امداد منطقه یک بیرجند؛

بهره‌مندی ۲‌هزار نیازمند بیرجندی از کمک هزینه‌ تحصیلی

بهره‌مندی ۲‌هزار نیازمند بیرجندی از کمک هزینه‌ تحصیلی

رئیس کمیته امداد منطقه یک بیرجند گفت: ۲ هزار و ۶۷۲ دانش‌آموز و دانشجو از حمایت‌های این نهاد نظیر کمک هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبري خاورستان، محمد مهران پور گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز از کمک هزینه هزینه تحصیلی به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان و بسته‌های تحصیلی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان بهره‌مند شدند.

به گفته هم چنین به ۱۷۲ دانشجوی تحت حمایت این نهاد در دانشگاه‌های مختلف دولتی، آزاد، پیام‌نور و علمی و کاربردی با توجه به مقطع تحصیلی از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان برای هر ترم پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بیرجند با اشاره به بهره‌مندی ۴۱ دانشجو از تسهیلات دانشجویی صندوق امداد ولایت تصریح کرد: میانگین پرداخت وام از یک میلیون تومان تا ۲۵ میلیون تومان با توجه به مقطع تحصیلی بوده است.

مهران‌پور هم چنین به حمایت از نخبه‌ها هم اشاره کرد و ادامه داد: ۹۲ نخبه از کمک هزینه نخبگی با توجه به سطح نخبگی از ۴ میلیون تومان تا ۸ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

به گفته وی ۴۲۵ دانش ‌آموز در طرح تابستانه کانون شهید‌آوینی آموزش‌های نظری و مهارتی را دریافت کردند.

وی با بیان این که ۳۵۰ مددجو در دوره‌های آگاه‌سازی و آموزش خانواده شرکت کردند افزود: افراد در این دوره‌ها آموزش‌هایی در زمینه تربیت فرزند، سبک زندگی اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌‌های زندگی و... را کسب کردند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از