حالت تاریک
تلاش برای تاثیر حداکثری حوزه صالحین بر نسل‌جوان
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی مطرح کرد:

تلاش برای تاثیر حداکثری حوزه صالحین بر نسل‌جوان

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: تلاش می‌کنیم که حداکثر تاثیرگذاری را برای همه و به خصوص نسل جوان در حوزه صالحین داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی ظهر امروز در دیدار استادیاران صالحین گفت: در شرایط جامعه و با توجه به تغییرات فرهنگی ایجاد شده کار کردن در حوزه صالحین چه بخواهیم و چه نخواهیم تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما این است که این تاثیرپذیری منفی را به حداقل برسانیم افزود: ما تلاش می‌کنیم که حداکثر تاثیرگذاری را برای همه و به خصوص نسل جوان در حوزه صالحین داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم جمعیت مخاطبین ما از جامعه هستند و وضعیت های فرهنگی که در جامعه اثرگذار می‌‍باشد در حلقه‌های صالحین ما هم‌ تاثیر دارد.

 مهدوی گفت: انتظار ما در مهر ماه نسبت به آسیب‌های اجتماعی خیلی بالاتر بود ولی این آسیب‌ها بسیار کمتر از انتظار ما است.

وی بیان کرد: استقبال خیلی از دانشجویان و دانش‌آموزان از جلساتی که چه در راستای بحث صالحین داریم چه در راستای برنامه‌های بسیج  پیگیری می‌کنیم زیاد است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به اینکه شاید این مقدار استقبال ما را قانع نکند، عنوان کرد: با این وجود این تاثیرات مثبت نسبت به سال گذشته و نسبت به وضعیتی که به لحاظ اجتماعی در آن قرار گرفتیم بسیار زیاد است و این یک نکته مثبت محسوب می‌شود و جای امیدواری دارد که اگر تلاش بیشتری کنیم می‌توانیم آن توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

وی در ادامه افزود: در بحث حجاب و عفاف شاید در برخی محافل مشکل داریم ولی در خیلی از محافل درصد آسیب‌های آن با کاهش مواجه هستیم و این مسئله جای شکر دارد.

مهدوی عنوان کرد: امیدوارم رسالت فرهنگی و عقیدتی که بر عهده ما است را بتوانیم به خوبی انجام دهیم.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از