حالت تاریک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

جزئیات برنامه ۱۴و ۱۵خرداد شهر بیرجند اعلام شد

جزئیات برنامه ۱۴و ۱۵خرداد شهر بیرجند اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری سه مراسم محوری در شهر بیرجند برای بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد خبر داد.

حجت الاسلام محسن مشرفی با اشاره به فرا رسیدن ۱۴ خرداد و سالروز رحلت امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، از اجرای سه برنامه محوری در شهر بیرجند به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: اولین مراسم محوری روز یکشنبه ۱۳ خردادماه، ساعت ۱۹:۳۰ در محل حسینیه جماران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: دومین مراسم روز دوشنبه ۱۴ خردادماه، ساعت ۱۶:۳۰ در محل حوزه علمیه سفیران هدایت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی از اساتید حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

مشرفی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه سالگرد قیام خونین شهدای ۱۵خرداد در شهر بیرجند روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ماه، بعد از نماز ظهر و عصر در مسجدالرسول(ص) بازار برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: از عموم همشهریان و علاقه‌مندان به حضرت امام روح الله، دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده معنوی و یکپارچه خود در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام شهدا و شهیدان و تجدید عهد با رهبری، پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به منصه ظهور برسانند.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از