حالت تاریک

گلریزانی برای دستگیری از دانش‌آموزان نیازمند خراسان‌جنوبی

گلریزانی برای دستگیری از دانش‌آموزان نیازمند خراسان‌جنوبی

سی و دومین جشن گلریزان با حضور گرم خَیران از قشرهای مختلف با هدف تهیه لباس برای دانش‌آموزان نیازمند در بیرجند برگزار شد تا بتواند در آستانه عید نوروز، لبخندی بر لب دانش‌آموزان بنشاند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سی و دومین جشن گلریزان دانش‌آموزان بی‌بضاعت شامگاه چهارشنبه در محل سالن مخابرات شهرستان بیرجند و با حضور ورزشكاران و پهلوانان باستانی‌كار، جمعی از مسئولان و حضور پرشور مردم برگزار شد.

شب گذشته مردمان این دیار كویری، قلب‌های با سخاوت و دستان پرمهر و عاطفه خود را برای زدودن غبار حسرت و نداری از دل دانش‌آموزان نیازمند و نشاندن لبخند بر لبان آنان به پیشكشی آوردند.

این آیین نخستین بار در گود زورخانه امیر عرب و با هدف شادی دانش‌آموزان نیازمند در شب عید و به همت پهلوانان صاحب نام، كسبه و خیرین آن زمان برگزار شد و همه ساله همچنان در آستانه سال نو برگزار می شود.

کمک ۲ میلیارد ریالی استاندار به جشن گلریزان

استاندار خراسان جنوبی در این آئین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سی و دومین جشن گلریزان در استان در حالی برگزار می‌شود که به عنوان کاری ارزشمند، نمی‌توان برای آن قیمت گذاشت چون کاری بسیار فاخر، ارزشمند، زیبا، معنوی، فرهنگی و انسان‌دوستانه است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های مجموعه همکاران جشن گلریزان این است که اصل کرامت انسانی را حفظ می‌کنند تا شان فرد نیازمند زیر سوال نرود، این بسیار ارزشمند است.

قناعت با بیان دستاوردهای دولت سیزدهم ادامه داد: پروژه راه‌آهن در استان با ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است.

به گفته وی، همچنین انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی از دیگر پروژه‌های مهم استان است، که اکنون در مرحله سوم طرح انتقال آب یعنی مسیرسازی هستیم و در نیمه دوم سال آینده وارد مرحله لوله‌گذاری خواهد شد.

استاندار یادآور شد: ۱۱ شهرستان استان از محل این پروژه با اعتبار ۵۰ هزار میلیارد تومان از آب شرب برخوردار خواهند شد.

قناعت گفت: عملیات اجرایی خط انتقال گاز از زابل به نهبندان و سربیشه با اعتبار ۸ هزار میلیارد تومان در حال اجرا است.

قابل ذکر است، استاندار خراسان جنوبی در سی و دومین جشن گلریزان ویژه تامین لباس شب عید دانش‌آموزان نیازمند استان ۲ میلیارد ریال کمک کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از