حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

جودوکاران خراسان‌جنوبی در میدان رقابت ملی

جودوکاران خراسان‌جنوبی در میدان رقابت ملی

در بسته خبر ورزشی امروز خاورستان خبرهای متنوعی از حضور جودوکاران در رقابت‌ ملی ،سکاندار هیئت بدنسازی و پرورش اندام، دعوت تیرانداز به اردوی استعدادیابی، حضوردر انتخابی تیم ملی ووشو و مقام دوم دارتر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، ۸ جودوکار از تیم‌های نوجوانان و جوانان پسر خراسان‌جنوبی که موفق به کسب مدال طلا و نقره در مسابقات منطقه ۶ شده بودند در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند. 

این دوره از مسابقات کشوری در روزهای امروز و فردا به میزبانی تهران در سالن کبکانیان برای انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی برگزار می‌شود.

سکاندار هیئت بدنسازی و پرورش اندام

مجتبی فرهادپور برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی شد.

در مجمع عمومی انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان‌جنوبی با حضور دکتر نصیرزاده رئیس فدراسیون و رئیس مجمع، مسئولان ورزش و جوانان استان، ۲۳ نفر اعضاء با حضور ۳ کاندید برگزار و در این مجمع قاسم قانونی انصراف و علی کهنسال و همچنین مجتبی فرهادپور با یکدیگر به رقابت پرداختند و مجتبی فرهادپور با کسب ۲۰ رای به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان انتخاب شد.

همچنین با رای اعضای مجمع، شکوفه درانی پور به عنوان نایب رئیس، الهه زینلی خزانه‌دار و محمد امین محمد پرست به عنوان عضو هیات رئيسه انتخاب شدند.

 طی حکمی از سوی دکتر نصیر زاده ، علی کهنسال به عنوان مشاور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور در امور استان‌ها منصوب شد.

دعوت تیرانداز بیرجندی به اردوی استعدادیابی

محمد حسن حسینی از تیراندازان استان، در رشته تپانچه نوجوانان در مجموعه ورزشی آزادی تهران در اردوی استعدادیابی شرکت می‌کند.

حضور ووشوکاران نونهال در انتخابی تیم ملی 

 تیم ووشو استان در دو بخش ساندا و تالو با ترکیب محمدمهدی رضایی وزن منفی ۴۲، سید محمد جواد امیرابادی زاده وزن منفی ۴۵ و امیر عباس خرمشاد فرم تای چی چوان با مربی‌گری وحید خرمشاد و سرپرستی محمد براتی در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در رده های سنی پایه حضور داشتند. 

 مقام دوم دارتر

 سیده‌ملیحه قریشی‌زادگان در مسابقات دارت آزاد باشگاه ناوک مقام دوم را از آن خود کرد.

رقابت دارت آزاد باشگاه ناوک با شرکت ۱۸ دارتیست خانم از سراسر کشور در محل باشگاه دارت ناوک تهران مستقر در فرهنگسرای بهمن تهران برگزار گردید و سیده‌ملیحه‌ قریشی‌زادگان (بازیکن عضو باشگاه پایارطبس) توانست مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از