حالت تاریک
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی جزو استان‌های پرمصرف گازوئیل است

خراسان جنوبی جزو استان‌های پرمصرف گازوئیل است

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: این استان جزو استان‌های پرمصرف در حوزه مصرف گازوئیل نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

به گزارش خاورستان، محمدرضا عابدانی روز دوشنبه اظهار کرد: در خراسان جنوبی گازوئیل را از مبادی دور چون رفسنجان و بندرعباس با هزار کیلومتر فاصله با نفت‌کش‌های جاده‌پیما تأمین می‌کنیم.

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: متوسط رشد گازوئیل در سطح کشور ۹.۶ درصد است که در مرداد و شهریور سال جاری نسبت به مدت مشابه ۲۰ درصد افزایش رشد مصرف گازوئیل را داشته‌ایم که دو برابر رشد مصرف کشوری را شامل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی ما جزو استان‌های پرمصرف در حوزه مصرف گازوئیل نسبت به مدت مشابه سال قبل است، ادامه داد: تمام تلاش خود را برای تأمین سوخت مورد نیاز داشته‌ایم.

 

عابدانی عنوان کرد: ماشین‌های گازوئیل‌سوز نمی‌توانند در همه جایگاه‌ها سوخت‌گیری کنند چون در سطح خراسان جنوبی جایگاه عرضه نفت و گاز و گازوئیل مشخص است.

 

وی با بیان اینکه در داخل شهر بیرجند جایگاه معصومیه و هامون را برای سوخت‌گیری ماشین‌های سنگین (به جز اتوبوس‌ها و نفت‌کش‌ها) را داریم، گفت: جایگاه هامون نیز به واسطه دوری از شهر، رانندگان کمتر تمایل به سوخت‌گیری در آن جایگاه دارند.

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی افزود: اینکه یک جایگاه خاص را برای اتوبوس قرار دادیم بابت این است که مسافران آن معطل نشوند و برای نفت‌کش‌ها نیز چون فرآورده‌های استان را تأمین می‌کنند همین تصمیم را گرفته و یک جایگاه به آن اختصاص دادیم.

 

عابدانی بیان کرد: این تصمیم را بعد از جلساتی که با انجمن صنفی‌های مرتبط برگزار کردیم، أخذه شده است و البته در پی بهبود وضعیت نیز هستیم.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از