حالت تاریک

خروج ۱۰۰ مددجوی کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی گردونه‌ حمایت

خروج ۱۰۰ مددجوی کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی گردونه‌ حمایت

معاون حمايت و سلامت كميته امداد امام خميني‌(ره) خراسان جنوبي گفت: از ابتدای امسال برای ۱۰۰ نفر از بیمه شدگان، مستمری از سازمان تامین اجتماعی برقرار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل ازروابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، سید رضا حسینی گفت: به منظور حمايت همه جانبه از مددجويان امداد در راستای توانمندسازی آنان ، ۹۹۷ نفر از خدمات بیمه اجتماعی بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۸۰۲ نفر زنان سرپرست خانوار شهری و ۱۹۵ نفر مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفائی هستند. 

معاون حمایت و سلامت خانواده‌ کمیته امداد استان تصریح کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی پس از رسيدن به سن ۵۵ سالگی در زنان و سن ۶۰ سالگي در آقایان و با پرداخت حداقل ۱۰ سال پرداخت حق بيمه می‌توانند از خدمات بازنشستگي‌، از کار افتادگی، مستمری بگیری و ساير مزايا نيز بهره‌مند شوند.

به گفته حسینی در همین راستا از ابتدای امسال برای ۱۰۰ نفر از بیمه شدگان، مستمری از سازمان تامین اجتماعی برقرار شده است.

وی با بیان اين‌كه برای پرداخت حق بیمه‌ي اجتماعی زنان سرپرست خانوار از ابتدای امسال، بیش از ۵۷ میلیارد و ۲۲ میلیون ریال هزینه شده است افزود: هدف از اجرای برنامه بیمه‌های اجتماعی، اجراي صحيح قانون برنامه ششم توسعه مبني بر سرمایه‌گذاری در جهت توانمندسازي مددجويان تحت حمایت و تامين پشتوانه اقتصادی برای این خانواده‌ها که منتج به خروج پایدار از تحت حمايت امداد مي‌شود خواهد بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از