حالت تاریک

رشد ۲۴۵ درصدی اشتغال خانگی در دولت سیزدهم

رشد ۲۴۵ درصدی اشتغال خانگی در دولت سیزدهم

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی از رشد ۲۴۵ درصدی تسهیلات اشتغال خانگی در دولت سیزدهم در مقایسه‌ با ۲ سال قبل خبر داد.

به گزارش خاورستان ، غلامرضا اشرفی در شورای هماهنگی توسعه تعاون و آیین تجلیل از تعاونی های برتر خراسان جنوبی گفت: ۱۸ اتحادیه و یک هزار و ۴۵ تعاونی فعال در خراسان جنوبی داریم که ۱۱ هزار و ۷۸۸ فرصت شغلی توسط این تعاونی‌ها ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ تعاونی جدید در استان تشکیل شده است و این تعاونی‌ها ۵۲۱ فرصت شغلی ایجاد کردند

اشرفی درخصوص برنامه‌های آموزشی برای تعاونی‌های استان اظهار داشت: تعاونی‌ها بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر ساعت از ابتدای سال جاری تاکنون آموزش دیده‌اند و توانمندی در حوزه کاری تعاونی‌ها در حال پیگیری است.

به گفته وی از ابتدای دولت سیزدهم ۱۹۸ تعاونی در استان در راستای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری و توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی تشکیل و فعال سازی شده که رشد ۲۳ درصدی دارد.

وی از رشد ۲۴۵ درصد اعتبارات مشاغل خانگی استان در ۲سال گذشته نسبت به دو سال قبل تر خبرداد و افزود: خراسان جنوبی از استان‌های پیشتاز در اشتغالزایی کشور است.

اشرفی با اشاره به تحقق رتبه دوم خراسان جنوبی در تحقق اشتغال سال گذشته، بیان کرد: در بهار امسال نیز رتبه دوم کاهش نرخ بیکاری را در استان کسب کردیم.

وی به کسب رتبه اول اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در مناسبت و روابط کار، اشاره کرد و افزود: در زمینه سلامت اداری هم این اداره‌کل رتبه اول کشور را کسب کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از