حالت تاریک

رقابت ۳تیم خراسان‌جنوبی در رویدادملی تولیدمحتوای بسیج

رقابت ۳تیم خراسان‌جنوبی در رویدادملی تولیدمحتوای بسیج

مسئول مرکز متنای بسیج خراسان‌جنوبی گفت: ۳ تیم استان در مرحله نهایی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج به رقابت با تیم‌های حاضر در این رویداد سراسری پرداخت.

 مهدی براتی در گفتگو خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «خاورستان» گفت: مرحله نهایی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۱۲۰ تیم از سراسر کشور در تهران درحال برگزاری است.

وی ادامه داد: این رویداد به عنوان بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال از ۱۵ اسفندماه آغاز شده و تا روز جمعه ۱۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

 وی با اشاره به این که در این رقابت ۴۸ ساعته تیم‌های شرکت کننده در حوزه فعالیت‌شان تولید محتوا داشته اند افزود:پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نسبت به سال گذشته متفاوت و با سطح کیفی بالاتری برگزار شد.

مسئول مرکز متنای بسیج خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این رویداد ملی صبح جمعه ۱۸ برگزار خواهد شد افزود: برای تیم‌های برتر جوایز نقدی شامل تیم اول ۵۰ میلیون تومان، تیم دوم۴۰ میلیون تومان و تیم سوم ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.  

وی هدف از حضور در این رقابت را در کنار کسب رتبه آشنایی تیم‌ها با سطح رقابت‌های کشوری بیان کرد و افزود: ۳ تیم برتر استان در بخش پویا نمایی، بازی های تلفن همراه و نرم افزار های ویژه تلفن همراه در این رقابت‌ها شرکت کرد.

براتی تصریح کرد: همه این تیم‌های تولید محتوا از ابتدای سال تشکیل داده شده و آموزش‌‌ها در شهرستان‌ها به صورت ویژه ارائه شده و این افرادی که در تیم‌ها حضور دارند از پایه شروع کردند و بعد از فراگیری آموزش‌ها پیشرفت کردند.

مسئول مرکز متنای بسیج خراسان‌جنوبی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این روزها، حضور دشمن در فضای مجازی است که با استفاده از این بستر، یک جنگ تمام عیار شناختی نرم را علیه ملت ایران، به خصوص جوانان کشور، رقم زده است.

 براتی تاکید کرد:ما اقدامات موثر و مثبتی انجام ندهیم، خطر بزرگی ما را تهدید خواهد کرد و این بستر می تواند مقابله هوشمندانه و هدفمندانه در برابر تهدیدات دشمن های انقلاب اسلامی باشد و هم می تواند زمینه‌های هجوم دشمن را در این بستر خنثی کند، ضمن اینکه به تولید علم و فناوری هم بسیار کمک خواهد کرد.

 وی با اشاره به حضور مستمر و افتخارآفرینی تيم‌هاي استان در سال‌های گذشته در این رقابت افزود: تیم نرم‌افزار استان سال ۱۴۰۱ و تیم بازی هم سال ۱۳۹۹ در این رقابت‌ها برتر شدند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از