حالت تاریک
مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی؛

زائران‌مرقد امام‌خمینی(ره) از نگران اتوبوس نباشند

زائران‌مرقد امام‌خمینی(ره) از نگران اتوبوس نباشند

مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از آمادگی کامل ناوگان مسافربری استان برای جابجایی زائرین مرقد امام‌خمینی‌(ره) خبر داد.

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «خاورستان» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی اسداله جلال‌زاده گفت: جابه جایی زائران به حرم امام‌خمینی(ره) از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای می‌شود و اقدامات لازم برای تامین ناوگان از طریق شرکتهای مسافربری استان انجام شده است.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته ۲ هزار زائر از خراسان جنوبی با حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس به این مراسم اعزام می شوند.

جلال زاده از نظارت مستمر بر عملکرد شرکت‌هاي حمل و نقل و رانندگان توسط گشت‌های نظارتی خبر داد و تصریح کرد: اتوبوس‌های حمل و نقل مسافر قبل از اعزام به لحاظ فنی بررسی می‌شوند و ناوگان شرکت‌هاي حمل و نقل نیز بر این مهم اهتمام دارند چرا که خدمات‌دهی با کیفیت در دستور کار است.

وی یادآور شد: به منظور کاهش تصادفات و روان‌سازی ترافیک با همکاری پلیس راه استان کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی با جدیت بیشتر در این ایام صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی خاطر نشان کرد: مسافران محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ اعلام کنند.

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از