حالت تاریک
معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد:

ساخت خوابگاه متاهلی در دستور کار بنیاد 15 خرداد

ساخت خوابگاه متاهلی در دستور کار بنیاد 15 خرداد

معاون اجرایی و هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به ساخت ۱۵ خوابگاه دانشجویی دخترانه گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ساخت خوابگاه برای دانشجویان متأهل را در گام‌های بعدی فعالیت خود در دستور کار دارد.

به گزارش خاورستان، سید مصطفی سیدهاشمی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم آیین افتتاح خوابگاه دانشجویی در قاین اظهار کرد: عملیات اجرایی خوابگاه شهید حاج قاسم سلیمانی با ظرفیت ۲۵۰ نفر و با ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربنا از سال ۹۶ آغاز شده است.

معاون اجرایی و هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه این خوابگاه مجهز به کتابخانه، اتاق رایانه و ارتباطات اینترنتی، درمانگاه و مشاوره پزشکی، سالن ورزشی، آشپزخانه و اتاق‌های استاندارد برای رفاه دانشجویان است، ادامه داد: بنیاد ۱۵ خرداد برای هزینه‌های اجرایی این طرح بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

 سیدهاشمی افزود: بنیاد ۱۵ خرداد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود از سال ۱۳۹۵ نسبت به ساخت خوابگاه برای دانشجویان اقدام کرده است و امروز دوازدهمین خوابگاه را در شهرستان قائنات افتتاح می‌کنیم.

معاون اجرایی و هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به اینکه یک خوابگاه در شهر مراغه استان اذربایجان غربی در مهرماه سال جاری افتتاح خواهد شد، بیان کرد: احداث ۲ خوابگاه نیز در همدان در دستور کار است که امیدواریم تا آبان امسال آماده بهره‌برداری شود.

 وی از احداث پانزدهمین خوابگاه دانشجویی دخترانه در بندرعباس خبر داد و گفت: این بنیاد ساخت خوابگاه برای دانشجویان متأهل را در گام‌های بعدی فعالیت خود در دستور کار دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از