حالت تاریک
فرماندار بیرجند عنوان کرد:

سازمان های مردم نهاد پل ارتباط بین مردم و دولت

سازمان های مردم نهاد پل ارتباط بین مردم و دولت

فرماندار بیرجند گفت: سازمان های مردم نهاد پل ارتباط بین مردم و دولت هستند

 

به گزارش خاورستان، علی فاضلی فرد در نشست صمیمی با تشکل ها و سازمان های مردم نهاد شهرستان بیرجند با اشاره به فعالیت سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگی، اجتماعی، علم و فناوری، زنان، کودکان، مذهبی، فقر زدایی و فعالیت های خبری و خیرخواهانه، گفت: سطح فعالیت سازمان های مردم نهاد در سطوح شهرستانی، استانی، ملی، منطقه ای و جهانی است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، افزود: تشکل های مردم نهاد در این زمینه نفش ارزنده ای داشته و با توجه به نفوذ خود در بدنه مردم می‌توانند موجبات اعتماد افزایی به نظام و افزایش مشارکت مردم در این رویداد بزرگ کشور را فراهم کنند.

فاضلی فرد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر چهار مبحث سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت تاکید داشتند و این نقش شما را در زمینه مشارکت سنگین می کند.

وی با اشاره به نقش سمن‌ها در توسعه و رفع مشکلات گفت: یکی از افتخارات ما در شهرستان حضور فعال سازمان‌های مردم نهاد جوان است. فرماندار بیرجند نقش آفرینی و اقدامات ارزنده توام با انگیزه و توان مضاعف سازمان های مردم نهاد را در زمینه همراهی و کمک در تمامی حوزه ها ستودنی و قابل تقدیر دانست.

فاضلی فرد با تاکید بر استفاده از ظرفیت های سمن ها و افزود: نقش سازمان های مردم نهاد در مسائل مختلف جامعه اعم از مقابله با اعتیاد، رفع مشکلات زیست محیطی، حمایت و توانمند سازی بانوان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به شدت موثر، پایدارتر و ماندگار تر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سازمانهای مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند تصریح کرد :دخیل کردن مردم در تصمیم گیری ها و اجرای طرح ها و برنامه های توسعه ای در قالب تشکل های مردمی می تواند علاوه بر ایجاد همدلی و همبستگی بین مردم و مسئولان، بازوی توانمندی نیز برای دولت باشند. توجه به موضوع اشتغال و کار آفرینی، دغدغه های زیست محیطی، اجرای برنامه های سمن ها در امور بانوان، ازدواج ،جوانان، حمایت های مالی و تسهیلاتی از سمن ها، تعامل امور مالیاتی از جمله موضوعات طرح شده از سوی تشکل‌های مردم نهاد در این نشست بود.

در ادامه این مراسم هر یک از نمایندگان تشکل های مردمی مطالب و دغدغه های خود مطرح کردند.

انتهای خبر/ 3

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از