حالت تاریک
مدیرعامل خانه مطبوعات:

شاهد تحول در سازمان همیاری شهرداری‌ها استان هستیم

شاهد تحول در سازمان همیاری شهرداری‌ها استان هستیم

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی در دیدار با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها گفت: شاهد تحول چشمگیر در سازمان همیاری شهرداری‌ها در دولت سیزدهم هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی شامگاه دوشنبه ضمن بازدید از خانه مطبوعات با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان دیدار و گفتگو کرد.

محمود حیدری، مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی در نشست با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها در این دیدار اظهار کرد: شاهد تحول چشمگیر در سازمان همیاری شهرداری‌ها در دولت سیزدهم هستیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی نیز ضمن تقدیر از همراهی و همکاری اصحاب رسانه در بازنشر اخبار سازمان همیاری شهرداری‌ها و مدیریت شهری به تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های سازمان در انتهای سال پرداخت.

سید محمداسماعیل فاطمی ضمن تأکید بر اهمیت رسانه‌ها در آگاه‌سازی افکار عمومی گفت: نقش رسانه‌ها در گسترش مردم‌سالاری بر کسی پوشیده نبوده و این رسانه‌ها می‌توانند در ادبیات هر کشور مؤثر واقع گردند.

وی در ادامه تعامل و ارتباط با رسانه‌هاي جمعي را از برنامه‌هاي اصلي سازمان همیاری عنوان كرد و اافزود: گسترش اين تعاملات موجب هم‌افزايی بيشتر شده و تسريع روند حل مشكلات را به دنبال خواهد داشت.

فاطمی تصریح کرد: هدف از این دیدارها ، ایجاد ارتباط نزدیک‌تر بین رسانه ها و مجموعه مدیریت شهری و نیز استفاده از ایده‌ها ، انتقادات و پیشنهادات جامعه رسانه‌ای می‌باشد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به فعاليت‌های سازمان در حوزه عمرانی، سرمایه‌گذاری و بازرگانی گفت: عليرغم وجود مشكلات مالی در سال‌های گذشته اقدامات خوبی توسط سازمان در در حوزه‌های سرمایه‌گذاری در سطح استان و کشور صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی افزود: طبق برنامه‌ريزی‌‌های صورت گرفته برای سال آينده چند پروژه شاخص تعريف شده که امیدواریم ثمره آنها در شش ماه اول سال آینده مشخص شود.

در ادامه این نشست مدیرعامل سازمان با اشاره به گستردگی فعالیت‌های سازمان در سال جدید یادآور شد: پروژه های مختلفی در حوزه های سرمایه‌گذاری، عمرانی تعریف شده که یقینا با همکاری همکارانم در مجموعه سازمان همیاری شهرداری‌ها در سال جدید شاهد اتفاقات خوبی در استان خواهیم بود که از حیات تا ممات شهروندان در بر خواهد گرفت.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از