حالت تاریک
همزمان با دهه کرامت؛

شمیم‌ خوش رضوی در بشرویه پیچید

شمیم‌ خوش رضوی در بشرویه پیچید

همزمان با دهه کرامت، شمیم خوش بارگاه ملکوتی امام هشتم با حضور کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان بشرویه پیچید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، همزمان با دهه کرامت و آغاز جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید خادمان حرم رضوی با ورود به شهرستان بشرویه مورد استقبال گرم مردم قرار گرفتند و شمیم خوش بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) این شهرستان را عطرآگین کرد.

جمع کثیری از محبان امام رئوف(ع) با شور و شوق خود را به گلزار شهدا رسانده و منتظر کاروان خدام حرم مطهر رضوی بودند.

مردم دیار بشرویه با اشک شوق به استقبال پرچم رضوی رفتند و همه آنان به نوعی عرض ارادت‌شان را به ساحت مقدس امام رئوف(ع) نشان دادند.  

عشق به امام مهربانی‌ها حد و مرز ندارد. در هر کوی و برزن فقط کافی است تا صدایش بزنی! بلاشک به اذن خدا اجابتت می‌کند.

کودکان و نوجوانان دهه نودی نیز با شور و شعف خاصی برای استقبال آمده بودند به محض ورود کاروان حامل پرچم متبرک رضوی، در مقابل عظمت و شکوه این کاروان و پرچم سر تعظیم فرود آوردند و بوسه عشق بر این پرچم زدند.

در ادامه ورود پرچم متبرک حرم رضوی عطر حرم در گلزار شهدا بشرویه پیچید وبا حضور خانواده شهدا و جمعی از خادمیاران رضوی و مسئولان شهرستانی گلزار شهدا غباروبی و عطرافشانی شد.

همچنین پیش از این نیز رژه خودرویی کاروان خدام حرم رضوی از محل مجتمع بین راهی امام رضا(ع) تا گلزار شهدای بشرویه برگزار شد.

خادمان کاروان زیر سایه خورشید با اجرای ویژه مراسم دهه کرامت و حمل پرچم مطهر آستان قدس رضوی هر ساله با ورود به خراسان جنوبی مورد استقبال بی‌نظیر مردم شهرهای مختلف این استان قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام محمدباقر پیرزاد، مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز در جمع مردم افزود: اگر جامعه می‌خواهد عزیز باشد باید با امام باشد و شهدا در ظاهر از دنیا می‌رود و گمان نکنید هیچ ارتباطی با این دنیا ندارند بلکه دست شهدا بازتر است و در نزد خدا روزی داده می‌شوند.

انتهای خبر/۱۰

شمیم‌ خوش رضوی در بشرویه پیچید
شمیم‌ خوش رضوی در بشرویه پیچید

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از