حالت تاریک

ضرورت تشکیل کارگروه نظام مسایل شهری بیرجند

ضرورت تشکیل کارگروه نظام مسایل شهری بیرجند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: برای حل مشکلات مرکز استان، ضرورت دارد کمیته یا کارگروه نظام مسایل شهری بیرجند تشکیل شود.

به گزارش خاورستان،علیرضا عباس زاده امروز شنبه در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: بیش از 63 درصد بودجه 31 شهرداری استان در سال 1401 توسط دولت سیزدهم تأمین شده که این موضوع نشانگر توجه فوق العاده دولت به مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم بیش از 49 دستگاه انواع خودرو بین شهرداری های استان توزیع شده، افزود:در هیچ کدام از دوره های گذشته ، به اندازه دو سال دولت سیزدهم در خصوص ایجاد زیرساخت ها در استان کار نشده است.

معاون استاندار با بیان اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی، نیازهای مهم دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گرفته، خاطرنشان کرد: در سفر اول در حوزه راه و شهرسازی بیش از دو هزار میلیارد تومان و در سفر دوم بیش از دو هزار میلیارد و 700 میلیون تومان پیش بینی شده است.

به گفته وی؛ با توجه به نظر خاص رئیس جمهور به استان، باید تلاش کنیم تا در این دوره، چند کار اساسی بزرگ را در شهر بیرجند شروع کنیم.

عباس زاده خاطر نشان کرد: رویکرد جدید شورای شهر بیرجند مبنی بر ایجاد همدلی برای استفاده از ظرفیت های بی بدیل شورا برای مدیریت شهری ، فرصت مناسبی برای انجام کار در این حوزه است.

در این دیدار حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند هم گفت: مدیریت شهری بدون ارتباط با استانداری و دیگر دستگاه های اجرایی امکانپذیر نیست و با همکاری استانداری پیگیری های لازم برای حل مشکلات موجود انجام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از