حالت تاریک
بسته خبر ورزشی؛

طلای کشوری شمشیربازان خراسان‌جنوبی

طلای کشوری شمشیربازان خراسان‌جنوبی

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از طلای شمشیربازان، بوکسورها، موتورسواران و گوش‌شکسته‌ها در میدان، برنامه لیگ والیبال‌، مقدماتی جام جهانی، قوی دستان کویرتایر و عضویت کمیته فنی مسابقات موتورسواری وجود دارد.

به گزارش خاورستان در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر شمشیربازی با حضور ۵۰ ورزشکار و ۱۳ تیم، حسین سالارپور در بخش انفرادی مدال طلا کسب کرد و همچنین در بخش تیمی تیم خراسان‌جنوبی دور نخست استراحت و پس از آن بر استان های خراسان رضوی و یزد پیروز شد در بازی فینال نیز، مقابل تیم استان مرکزی به پیروزی رسید و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

بوکسورها روی رینگ کشوری

تیم بوکس استان رده سنی خردسالان برای اولین بار در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد.

این دوره از مسابقات از ۲۰ تا ۲۲ مهرماه به میزبانی استان مرکزی در شهر اراک برگزار می شود.

بیرجند میزبان گوش شکسته‌های استان

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان، پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی شهرستان بیرجند در سالن ورزشی شهیدین قاسمی برگزار می شود.

برنامه هفته پنجم لیگ دسته یک والیبال

تیم آرتین بشرویه در هفته پنجم رقابت‌های والیبال دسته یک کشور روز جمعه ۲۱ مهر‌ ماه ساعت ۱۶ در سالن آرتین بشرویه میزبان تیم رازین پلیمرتهران خواهد بود.

 باشگاه آرتین نماینده شایسته بشرویه باکسب ۳ پیروزی در رتبه نخست جدول جای دارد. 

«علی خالق زاده» داور بین المللی و قهرمان سابق تیم ملی کشتی برای تماشای بازی والیبال آرتین و رازین پلیمر به شهرستان بشرویه خواهد آمد.

موتورسوران در راه رقابت‌های کشوری

ورزشکاران خراسان‌جنوبی به مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

مسابقات راند دوم موتور کراس قهرمانی کشور ۲۱ مهرماه به میزبانی بندر ترکمن برگزار می شود و ورزشکاران موتور سوار استان به این دوره از مسابقات اعزام شدند.

قضاوت فرهادپور در مقدماتی جام جهانی

 با اعلام فیفا بیژن حیدری به عنوان داور وسط و محمدرضا منصوری و فرهاد فرهادپور داور خوش نام خراسان جنوبی به عنوان کمک‌ داور قضاوت دیدار تیم‌های ملی اندونزی و برونئی دارالسلام در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را بر عهده خواهند داشت.

 این بازی روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه در شهر جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود.

قوی دستان کویرتایر

مسابقات مچ اندازی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد افتتاح شرکت کویرتایر با حضور ۸۷ نفر از پرسنل این مجموعه در سالن شهید سلیمانی برگزار شد که در وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم مجتبی سلطانی،‌وزن منهای ۸۵ کیلوگرم رضا محمدی، وزن منهای ۶۵ کیلوگرم محسن محمدی قهرمان شدند.

قهرمان موتورسواری استان عضو کمیته فنی مسابقات کشوری

 بنا بر ابلاغ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، محمد خانی قهرمان موتورسواری به عنوان عضو کمیته فنی راند دوم مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور منصوب شد.

این دوره از مسابقات ۲۱ مهر به میزبانی استان گلستان بندر ترکمن برگزار می شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از