حالت تاریک
رئیس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی عنوان‌کرد:

عبور بیش از۳ میلیون خودرو از مبادی خراسان‌جنوبی

عبور بیش از۳ میلیون خودرو از مبادی خراسان‌جنوبی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: در سه ماه گذشته ۳ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۱۵ وسیله نقلیه وارد خراسان جنوبی و خارج شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، هادی بهمنی گفت: طی سه ماه گذشته دستگاه های تردد شمار این مرکز ، ورود یک میلیون و ۸۷۳ هزار و ۱۷۵ خودرو به استان، همچنین خروج یک میلیون و ۸۷۹ هزار و ۷۴۰ وسیله نقلیه از استان را ثبت کردند.

وی ادامه داد: ۲۲ درصد آمار ذکر شده مربوط به وسایل نقلیه سنگین است و پر ترددترین محورها بیرجند_ قاین، بیرجند_ سربیشه و بیرجند_ خوسف بودند.

بهمنی همچنین ضمن اشاره به کل تماس گرفته شده با سامانه ۱۴۱ را ۳۵ هزار و ۳۰۱ مورد اعلام کرد و گفت: ۲۶ هزار و ۵۰۴ مورد آن مربوط به بخش گویای سامانه و ۸۷۹۷ تماس را کارشناسان مرکز مدیریت راه های استان پاسخ دادند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در پایان تعداد تخلفات سرعت شناسایی شده توسط سامانه‌های این مرکز را ۱۴۰‌هزار و ۵۲۰ مورد بیان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: شناسایی متخلفین سرعت توسط دوربین‌های هوشمند، نقش مهمی در افزایش ایمنی راه های استان و کاهش تصادفات داشته باشد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از