حالت تاریک
طی پیامی؛

فرمانده سپاه خراسان جنوبی روز پزشک را تبریک گفت

فرمانده سپاه خراسان جنوبی روز پزشک را تبریک گفت

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در پیامی فرارسیدن یکم شهریور؛ روز پزشک را تبریک گفتند.

به گزارش خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی در پیامی ضمن تبریک روز پزشک، از جایگاه ارزنده شغل پزشکی تجلیل و از خدمات این قشر تاثیرگذار قدردانی کرد.

در پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی چنین آمده است:

«پزشکان حاذق و مورد اعتماد، هم ردیف فقهای بصیر و دانا هستند»
امام صادق (علیه السلام)

سلام علیکم  
 در تاریخ درخشان تمدن اسلامی همواره طب و طبابت از جایگاه والای معنوی برخوردار بوده و در صحیفه پر فروغ پیشرفت و تکامل دانش در این مرز و بوم ، تالیفات و آثار گران‌سنگ علمی و خدمات ماندگار طبیبان به یاد ماندنی خواهد بود.
همگان نیک می‌دانند که قداست معنوی حرفه شریف پزشکی در التیام آلام دردمندان و ارائه خدمات درمانی بی‌منت و دلسوزانه به همه بیماران به ویژه محرومان جامعه تبلور می‌یابد.

یکم شهریور ماه، زادروز حکیم فرزانه ابوعلی سینا، روز و نامی مبارک است که بر تارک تاریخ پزشکی ایران می‌درخشد و فرصت مغتنمی است تا از عمل صالح و ایثارگرانه و خدمات پزشکان و همه تلاشگران حوزه درمان که تمام مساعی خود را صرف سلامت جسم و جان پاک ملت بزرگ ایران نموده اند، تقدیر و تشکر  نمایم.

بی‌تردید کوشش‌های بی‌شائبه، رنج‌های شیرین و خالصانه سپیدپوشان مهرورز کشور، برکسی پنهان نیست و شایسته تکریم و پاسداشت است، از این رو فرا رسیدن روز پزشک را خدمت جامعه پزشکی استان تبریک گفته و از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت روز افزونتان را خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام

 

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از