حالت تاریک
مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی عنوان‌کرد:

لزوم حمایت از بانوان و مادران خبرنگار

لزوم حمایت از بانوان و مادران خبرنگار

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه حدود ۸٠ درصد از جامعه خبرنگاری را بانوان تشکیل می دهند باید برای حل مشکلات این افراد تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، فهیمه زنگویی امروز در جمع خبرنگاران با حضور در خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت: نمی توان انکار کرد جامعه ای که خبرنگار در آن نباشد جامعه ای پویا نیست. 

وی افزود: رسانه زبان گویا و چشم بینای جامعه است و هیچ وقت نخواسته ایم که رسانه سکوت کند و لحظه ای گوش و چشم خود را ببندد. 

زنگویی با بیان اینکه خبرنگاری شغل شریف و سختی است و کسی نیست که آن را نشناسد، افزود: برای بانوان شغل خبرنگاری سخت‌تر است و جایگزینی برای آنان در خانه وجود ندارد و وظیفه داریم برای حل مشکلات این قشر تلاش کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در ادامه گفت: با توجه به اینکه حدود ۸٠ درصد از جامعه خبرنگاری را بانوان تشکیل می‌دهند , و در کنار رسیدگی به امورات منزل و فرزندان، دراین عرصه خطیر باهدف توسعه استان قلم می زنند بر مسئولان فرض است که برای پاسخگویی به مطالبات آنها گام بردارند. 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی‌عنوان داشت: امیدواریم متولیان اصلی امر تغییر نگرشی در این زمینه بدهند وحمایت هایی از رسانه ها و خبرنگاران داشته باشندـ

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از