حالت تاریک
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

به کنترل مسائل ضد فرهنگی ورود جدی شود

به کنترل مسائل ضد فرهنگی ورود جدی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: در بخش مدیریت اجتماعی باید جدی‌تر ورود کنیم تا آسیب‌های اجتماعی و مسائل ضدفرهنگی کنترل شود.

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، علیرضا عباس‌زاده امروز در نشست مشورتی بخشداران استان اظهارکرد: در راستای طرح یاریگران باید خانواده‌های معتاد و آسیب‌دیده اجتماعی روستاها در قالب مسئولیت اجتماعی دهیاران و بخشداران شناسایی شوند و راهکاری برای رفع این معضلات اندیشیده شود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در بخش مدیریت اجتماعی باید جدی‌تر ورود کنیم تا آسیب‌های اجتماعی و مسائل ضدفرهنگی کنترل شود.

 وی با بیان اهمیت مسئله انتخابات پیش رو از بخشداران خواست این موضوع را جدی‌تر بگیرند چون تمرکز دشمن بر کاهش مشارکت و حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رأی است، افزود: انتخابات مایه اقتدار نظام مقدس اسلامی است و هیچ چیزی برای ما مهمتر از برگزاری انتخابات سالم و باامنیت کامل نیست.

 عباس‌زاده از بخشداران خواست خود را درگیر حواشی نکنند و زمینه انتخابات سالم و بی‌طرفانه را فراهم کنند چون نباید این حس برای مردم ایجاد شود که مجریان انتخابات از نامزد خاصی طرفداری می‌کنند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: امروز تمام دشمنان و آزادی‌خواهان جهان انتخابات جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند لذا باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد.

 وی در ادامه گفت: بخشداران از فرصت ویژه و مغتنم دهه فجر انقلاب اسلامی با طرح‌های ابتکارانه برای همدلی با مردم و تبیین دستاوردها نظام و دولت برای ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی استفاده کنند.

 عباس‌زاده یادآور شد: استفاده از امکانات دولتی براساس قانون و با رعایت عدالت بین نامزدهای انتخابات منعی ندارد.

 وی در ادامه افزود: در راستای توجه به مسئله اقتصاد و معیشت روستاها از طرح‌های سرمایه‌گذاری غفلت نشود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان نیاز به نیروی کار در معادن داریم اما با کمبود نیرو مواجه هستیم، گفت: همچنین تعاونی‌های دهیاری‌ها می‌توانند درخواست‌های خود برای واگذاری پهنه معدنی را برای پیگیری به استانداری ارائه دهند تا پیگیری لازم صورت گیرد.

 گفتنی است؛ در این جلسه «صدیقه مقیمی» بخشدار مرکزی سربیشه برای اجرای طرح نورآوران سلامت و همچنین «سعید جولان» بخشدار گزیک برای اجرای موفق طرح یاریگران زندگی در روستاها تجلیل شدند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از