حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

مدال‌های رنگارنگ ملی بانوان کاراته کا

مدال‌های رنگارنگ ملی بانوان کاراته کا

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از مدال‌های رنگارنگ ملی بانوان کاراته کا، برنز کشوری شمشیرباز خراسان‌جنوبی و رقابت دارترهای کارگر در لیگ برتر وجود دارد.

بخشی رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی به خبرنگار خاورستان گفت: مسابقات کاراته سبک IKU به میزبانی کرج برگزار شد که تیم شهرستان قاین به مربیگری فاطمه سادات براتی و مینا رسولی با نوزده ورزشکار موفق به کسب هشت مدال طلا، چهار نقره و پنج برنز شدند.

 برنز کشوری شمشیرباز خراسان‌جنوبی 

در مسابقات شمشیربازی اسلحه اپه قهرمانی نونهالان ایران برگزار و سید کیارش موسوی از استان خراسان جنوبی به مقام سوم رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است: ورزشکاران هیئت شمشیر بازی خراسان جنوبی با مربیگری علی یوسفی سرپرست هیئت، در بیشتر اعزام های کشوری صاحب سکو و مدال شدند.

رقابت دارترهای کارگر  در دومین دوره لیگ برتر  کشور

دور رفتِ دومین دوره مسابقات لیگ برتر دارت کارگری کشور با حضور ۱۱ تیم در بخش بانوان و ۲۲ تیم در بخش آقایان به مدت سه روز در مجموعه ورزشی وحدت مشهد مقدس برگزار می‌گردد که بازیکنان باشگاه پایار طبس خراسان جنوبی (مهدی وکیل‌زاده، محمد ابراهیمی، حمید مرادی و اسماعیل جعفریان) با همراهی علیرضا وکیل‌زاده (داور) در قالب تیم اکسپرت آکادمی (Expert Academy) در این رقابت ها حضور دارند.

دور برگشت این مسابقات در آذرماه برگزار خواهد شد.

انتهای خبر

مدال‌های رنگارنگ ملی بانوان کاراته کا

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از