حالت تاریک
۲۴ تا ۲۶ مرداد؛

مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور در قاین برگزار می‌شود

مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور در قاین برگزار می‌شود

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از رقابت‌های مینی گلف در قاین، آزمون ورودی مربیگری سوارکاری، مسابقات استانی چوب‌کشی و جام پرچم مینی‌فوتبال و کاراته و پرتاب وزنه در بیرجند وجود دارد.

محمودی‌زاوه رئیس هیئت گلف خراسان‌جنوبی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان گفت: مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور با حضور استان‌های سراسر کشور در شهرستان قاین برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها شرکت‌کننده‌ها در قالب تیم‌های چهارنفره در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند.

رئیس هیئت گلف استان یادآور شد: مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور از ۲۴ تا ۲۶ مردادماه در مجموعه اختصاصی مینی‌گلف غدیر قاین برپا می‌شود.

محمودی‌زاوه با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها با حضور دلیران فیروز رئیس انجمن مینی‌گلف کشور بیان کرد: تمامی هزینه‌های این دوره از طریق حمایت‌های شهرداری قاین و سایر دستگاه‌ها انجام شده است.

به گفته وی این دوره از رقابت‌ها برای اولین بار به‌پیشنهاد هیئت گلف استان و به‌میزبانی قاین خواهد بود.

  آزمون ورودی مربیگری سوارکاری درجه سه در بیرجند

بنا به درخواست های مکرر و پیگیری‌های هیئت سوارکاری استان خراسان‌جنوبی برای اولین بار، آزمون ورودی مربیگری درجه سه سوارکاری با حضور ۳۹ شرکت کننده از استان‌های خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی ، شیراز، اصفهان، سمنان و استان تهران ۱۶ و ۱۷ تیر با حضور مربی بین المللی حسین فکری به میزبانی باشگاه سوارکاری مارال شهر بیرجند برگزار شد.

جام پرچم مینی‌فوتبال و کاراته و پرتاب وزنه در بیرجند

مسابقات جام پرچم ویژه روستائیان و عشایر کشور در رشته های مینی فوتبال، کاراته و پرتاب وزنه با حضور تیمهای ثبت شده در سامانه وزارت به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد، که در پایان تيم‌هاي برتر در دو بخش بانوان و آقایان به رقابت های ملی اعزام خواهند شد. 

مرحله ملی مسابقات از اواخر تیرماه آغاز و تا پایان مردادماه ادامه خواهد شد.

مسابقات استانی مس رستلینگ(چوب کشی) در بیرجند

مسابقات استانی مس رستلینگ(چوب کشی) یادواره شهدای خدمت در بیرجند برگزار شد. 

این دوره از مسابقات که حکم انتخابی تیم استان جهت اعزام به مسابقات کشوری_ انتخابی تیم ملی را داشت در ۵ وزن آقایان و ۳ وزن بانوان در سالن ورزشی فتوت مجموعه ولایت شهرستان بیرجند برگزار شد.

 مسابقات انتخابی تیم ملی مس رستلینگ(چوب کشی) ۲۰ تا ۲۲ تیرماه به میزبانی استان اصفهان (بانوان) و استان گلستان(آقایان) برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از