حالت تاریک
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

بساط رژیم صهیونیستی در حال جمع شدن است

بساط رژیم صهیونیستی در حال جمع شدن است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: این روزها بساط رژیم صهیونیستی در حال جمع شدن است و فرصتی برای مسلمین و بشریت به برکت انفاس قدسی و مدیریت امام (ره) و رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر روز سه‌شنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهدای خدمت که در مسجد الرسول(ص) بازار بیرجند برگزار شد، گفت: نهضت انقلاب اسلامی ریشه در تاریخ اسلام دارد و در منابع اسلامی از آیات قرآن و روایات آمده است.

وی افزود: حکومت صالحان در زمین یکی از پیشگویی‌های قطعی و مسلم قرآن کریم است از جمله خداوند در آیه ۵۵ سوره نور می‌فرماید: «وَعَدَ اللَّهُ الَّذینَ آمَنُوا مِنْکمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کمَا اسْتَخْلَفَ الَّذینَ مِنْ قَبْلِهِمْ ...؛ خداوند به کسانی از شما که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده‌اند وعده داده است که به‌یقین، خلافت روی زمین را به آنان خواهد داد. همان گونه که به پیشینیان آنها خلافت روی زمین را بخشید.»

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به آیه ۵۴ سوره مائده بیان کرد: پیامبر(ص) شأن نزول این آیه را مرتبط با مردمانی از نسل سلمان فارسی دانسته است.

نوفرستی یادآور شد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نامه به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا فرمودند: شما اکنون بخشی از جبهه‌ی مقاومت را تشکیل داده‌اید، و در زیر فشارِ بی‌رحمانه‌ی دولتتان ــ که آشکارا از رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیست دفاع می‌کند ــ مبارزه‌ای شرافتمندانه را آغاز کرده‌اید.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطر نشان کرد: این روزها بساط رژیم صهیونیستی در حال جمع شدن است و فرصتی برای مسلمین و بشریت به برکت انفاس قدسی و مدیریت امام (ره) و رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب فراهم شده است.

وی در پایان با اشاره به شخصیت پر کار، صادقانه و ولایتمدار شهید آیت الله رئیسی، تأکید کرد: شهدای خدمت الگویی برای جامعه هستند چون نشان دادند که اگر خدایی عمل کنیم هم در نزد خدا و هم در نزد مردم جایگاه و عظمت خواهیم داشت.

 

انتهای خبر/10

بساط رژیم صهیونیستی در حال جمع شدن است
بساط رژیم صهیونیستی در حال جمع شدن است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از