حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی:

مشکل زمین هیات کهف‌الشهدا پیگیری می‌شود

مشکل زمین هیات کهف‌الشهدا پیگیری می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا زمین هیات کهف الشهدا از فهرست املاک مازاد بنیاد شهید خارج شود و به شکل قانونی در اختیار هیات قرار داشته باشد.

به گزارش خاورستان، جواد قناعت روز یکشنبه در نشست اعضای هیات امنای هیات کهف الشهدا بیرجند، به مشکل پیش آمده برای هیات اشاره کرد و گفت: این مشکل باید به صورت قانونی و اساسی حل شود.

وی ورود اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به این مساله و تدبیر درخصوص راه اندازی یک کانون فرهنگی را به عنوان راهکاری برای رفع مشکل کهف الشهدا پیشنهاد داد.

استاندار خراسان جنوبی هیات امنا را مکلف کرد در نشستی با حضور معاونان سیاسی و عمرانی استانداری و مدیران دستگاه‌های مرتبط برای یافتن راهکارهای قانونی رفع این مشکل با توجه به صرفه و صلاح استان چاره اندیشی کنند.

وی گفت: موفقیت هیات کهف الشهدا بیرجند در دنبال کردن مسایل فرهنگی و اجتماعی، ارزشمند است.

قناعت نقش آفرینی این مجموعه در استان را ستود و تصریح کرد: اینکه هیات کهف الشهدا توانسته نسل جوان را جذب کند و به فرهنگسازی بپردازد، قابل تقدیر است.

وی از سختی‌هایی که در مسیر اهداف و برنامه‌های هر فرد یا مجموعه رخ می‌دهد به عنوان امتحان الهی یاد کرد و گفت: ما باید بصیرت لازم را در انتخاب راه درست و ورود صحیح به مسایل داشته باشیم و حواس مان را جمع کنیم که مبادا پایمان بلغزد و راه را به خطا برویم.

استاندار خراسان جنوبی آرمان اصلی همگان را حفظ نظام خواند و تاکید کرد: امام خمینی (ره) از حفظ نظام به عنوان اوجب واجبات یاد کردند لذا این تکلیف همه ماست که در این زمینه هیچ کوتاهی نکنیم.

وی متذکر شد: اگر در مسیر اهداف‌مان مشکلی پیش آمد نباید سختی‌ها را پای نظام بنویسیم و به اندازه لیوانی، آب به آسیاب دشمن بریزیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از