حالت تاریک

نظارت‌ جدی‌ دادستان قاینات بر‌مراکز خدمات نوروزی

نظارت‌ جدی‌ دادستان قاینات بر‌مراکز خدمات نوروزی

دادستان قاینات گفت: نظارت ها بر مراکز اقامتی، پذبرایی و خدماتی این شهرستان در تعطیلات نوروز شدت می یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حسن عبداله زاده در جلسه خدمات سفر قاینات ضمن اشاره به فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان علاوه بر گشت‌های روزانه، نظارت بر تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به طور خاص در دستور کار قرار گیرد و اقدامات نظارتی صورت گرفته در این ایام تشدید شود و گشت های نظارتی تخصصی در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و مسافران فعال شدند

وی ادامه داد: در راستای حفظ منزلت و شأن‌ ماه نزول قرآن، رعایت شئونات اسلامی، مراعات حال مسافران و متعذرین از روزه داری، ضروری است و با متخلفین برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

دادستان قاینات اضافه کرد: برخورد با روزه خواران در انظار عمومی و نیز تظاهر به روزه خواری در خودرو جرم است.

وی گفت: کسانی که به هر دلیل روزه نیستند باید از تظاهر به روزه خواری خودداری کنند و در صورت ارتکاب تحت عنوان اقدام به جرم مشهود با آنان برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

به گفته دادستان قاینات از آنجا که اتومبیل حریم خصوص تلقی نمی‌شود تظاهر به روزه خواری در خودرو نیز مشمول برخورد قانونی خواهد بود.

 وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه اقدامات صورت گرفته توسط ارگان‌های مربوطه بیان کرد: برنامه ریزی های لازم درون‌ دستگاهی به منظور ارائه بهترین خدمات برای مسافران و گردشگران نوروزی انجام شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از