حالت تاریک
بزودی؛

نمایشگاه فاطمه‌(س) راه‌نجات در بیرجند‌گشایش می یابد

نمایشگاه فاطمه‌(س) راه‌نجات در بیرجند‌گشایش می یابد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بیرجند از راه اندازی نمایشگاه فاطمه (س) راه نجات در بیرجند در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

حجت الاسلام مهدی عبدالرزاق نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به برپایی نمایشگاه «فاطمه (س) راه نجات» گفت: با توجه به مکاتبات صورت گرفته از سوی گروه جهادی زمینه سازان ظهور؛ شورای شهر و شهرداری بیرجند در زمینه همکاری برای برپایی این نمایشگاه ورود کردند.

 وی از اختصاص ۵۰ میلیون تومان برای برپایی و راه اندازی این نمایشگاه در جنب فرهنگسرای شهرداری خبر داد و افزود: علاوه بر این مهم در ایام فاطمیه در زمینه تبلیغات، سیاه پوش کردن معابر و... شهرداری مانند گذشته ورود می کند.

 عبدالرزاق با بیان اینکه در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) شاهد تشییع پیکر شهدای گمنام هستیم، گفت: شهرداری و شورا در این زمینه از هیچگونه کمکی فروگذار نخواهد کرد.

 لازم به ذکر است، نمایشگاه «فاطمه (س) راه نجات» همراه با همایش «فاطمه (س) و ظهور» با سخنرانی استاد شجاعی از سخنرانان برجسته کشور در محل فرهنگسرای شهرداری برگزار خواهد بود. این نمایشگاه با حدود ۱۴ غرفه توسط ۵۰ نفر عوامل اجرایی آماده سازی می شود که از ۲۰ آذر ماه به مدت ۱۰شب برپا خواهد شد.

 در این نمایشگاه برای چهارمین سال متوالی تبلیغ سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها و امام شناسی در سیره فاطمی در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از