حالت تاریک
جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی خبر داد:

آزادی ۶۳ زندانی خراسان‌جنوبی به یاد شهید سلیمانی

آزادی ۶۳ زندانی خراسان‌جنوبی به یاد شهید سلیمانی

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از آزادی ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از زندان های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»،سردار علیرضا یوسفی امروز در مراسم نهضت خدمت مومنانه به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های سردار سلیمانی تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها بود و در این سال‌ها تهدیدات سنگینی که برای جهان اسلام و ایران اتفاق افتاد با درایت و تدبیر توانست به فرصت تبدیل کند.

 جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: حاج قاسم این همه تدبیر و دانش را در مکتب اهل بیت(ع) و امامین انقلاب و در دانشگاه عظیمی به نام هشت سال دفاع مقدس آموخته بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از خصلت‌های شاخص شهید سلیمانی شجاعت بود و هیچ وقت از تهدیدهای جبهه نبرد نترسید، افزود: سردار سلیمانی تهدید بزرگ داعش را به فرصت جبهه مقاومت در منطقه تبدیل کرد و امروز این محور مقاومت موی دماغ رژیم صهیونیستی و استکبار شده است.

یوسفی به خنثی‌سازی فتنه و نقشه‌های استکبار در منطقه با اقدامات مدبرانه حاج قاسم و یارانش و محور مقاومت اشاره کرد و گفت: با محوریت حاج قاسم استحکام درونی بین محور مقاومت در منطقه به وجود آمد و کنون سردار آقانی همان مسیر را با اقتدار در سطح منطقه ادامه می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به نگاه فراجناحی شهید سردار سلیمانی در مسائل سیاسی، تصریح کرد: این شهید والامقام هیچ وقت از نگاه خاصی حمایت قاطع نداشت و همیشه به دنبال وحدت و انسجام گروه‌های سیاسی داخل کشور بود و امروز هم که در آستانه انتخابات قرار داریم باید همه دیدگاه‌های خود را به همدیگر نزدیک کنیم و هدفی غیر از اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران نداشته باشیم.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم با بالا بردن مشارکت سیاسی در انتخابات پیش رو این کشور را بیمه کنیم چون دشمنان این ملت نقشه‌های سنگینی برای انتخابات کشیدند و تلاش دارند مردمی را که از ابتدای انقلاب بارها آزمودند دوباره آزمایش کنند و بین مردم و نظام و حاکمیت فاصله بیندازند.

یوسفی با بیان اینکه با بصیرت انقلابی باید نقشه‌های دشمن را به خوبی تشخیص دهیم و در جهت خنثی نمودن آن اقدام کنیم، افزود: در فتنه سنگینی که به عنوان جنگ ترکیبی و شناختی در کشور اتفاق افتاد باید توجه داشته باشیم که بخشی از سرمایه اجتماعی ما آسیب دید و از سال گذشته همه نهادهای مسئول تلاش می‌کنند با اقدامات مختلف بیتوانند این سرمایه اجتماعی را بازسازی کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: موضوع جهاد تبیین و جهاد خدمت و نهضت خدمت مومنانه  از اقداماتی است که می‌تواند به بازسازی سرمایه اجتماعی در کشور کمک کند.

وی با اشاره به اینکه نهضت خدمت مومنانه در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در استان با همکاری سازمان‌های مختلف برگزار می‌شود، گفت: در همین راستا آزادسازی ۶۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را در استان خواهیم داشت.

یوسفی یادآور شد: از ابتدای امسال ۱۶۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند که با این مرحله حدود ۲۴۳ زندانی آزاد خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: قرارگاه اجتماعی در سطح استان شکل گرفته که در ذیل آن هفت کارگروه فعالیت دارند و انواع خدمات را به زندانیان و خانواده‌های آنان ارائه می‌دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از