حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

نیاز ۱۹ میلیاردی برای آزادی زندانیان در خراسان‌جنوبی

نیاز ۱۹ میلیاردی برای آزادی زندانیان در خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: ۵۲ زندانی جرایم غیر عمد در این استان برای آزادی از بند به ۱۹ میلیارد تومان نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، جواد قناعت شامگاه یکشنبه در جشن گلریزان ویژه زندانیان غیرعمد با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای دیگر خلق کردند، اظهار کرد: مردم این استان همواره در زمینه کمک‌ به نیازمندان، توسعه و بازسازی عتبات عالیات و مشارکت‌های مردمی رتبه‌های نخست کشور را به خود اختصاص می‌دهند.

وی  در ادامه گفت: مردم خراسان جنوبی همواره در انجام همه کارهای خیر پیش‌قدم هستند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: با توجه به فضای همدلی که در استان حکمفرما است، امسال هم مانند سال های گذشته با کمک‌های مردم خراسان جنوبی شاهد آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خواهیم بود.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم استان در انتخابات، یادآور شد: مردم خراسان جنوبی در همه صحنه‌ها تاکنون حضور با پررنگی داشته‌اند که این ناشی از نگاه انقلابی، بصیرت و درک بالای آنهاست.

قناعت با تأکید بر اینکه یکی دیگر از اقدامات مردم استان کمک به عتبات عالیات و کسب رتبه اول در این زمینه در کشور است، خاطرنشان کرد: مردم خراسان جنوبی در بین شش استانی که در ساخت صحن امام محمد باقر (ع) مشارکت دارند، رتبه برتر را دارد.

به گفته وی؛ سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی خراسان جنوبی نیز همواره در کارهای خیر پیشقدم هستند و در این مراسم هم با کمک‌های خود زمینه آزادی زندانیان غیرعمد استان را فراهم می‌کنند.

استاندار در ادامه تصریح کرد: گفت: ۵۲ زندانی جرایم غیر عمد، مهریه و محکومان مالی در این استان برای آزادی از بند به ۱۹ میلیارد تومان نیاز دارند. 

قناعت افزود: ستاد دیه استان با پشتیبانی دادگستری خراسان جنوبی و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی کارهای خوبی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تا کنون انجام داده است.

گفتنی است؛ استاندار خراسان جنوبی در جشن گلریزان ستاد دیه ویژه زندانیان جرائم غیرعمد استان ۵۰۰ میلیون تومان کمک کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از