حالت تاریک
مدیر‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

ورزش و جوانان بیرجند متولی نمایشگاه تخصصی بود

ورزش و جوانان بیرجند متولی نمایشگاه تخصصی بود

مدیر‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت:ورزش و جوانان بیرجند متولی نمایشگاه تخصصی بود.

به گزارش خاورستان، در پی اتفاقات اخیر ورزش جوانان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در برنامه پرسمان شبکه خاوران گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند متولی مدیریت ورزشکاران در نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های هیئت‌های ورزشی استان که در مجموعه ورزشی غدیر برگزار شد بود.

به گزارش خاورستان، شب گذشته در خبری با تیتر «رئیس ورزش و جوانان بیرجند برکنار شد» آمده بود به دنبال جریانات و حواشی به وجود آمده در جشنواره توانمندی‌های هیئت‌های ورزشی در ورزشگاه غدیر بیرجند رئیس ورزش و جوانان بیرجند برکنار شد. 

بعد از بارگزاری این خبر در سایت هجمه‌های بسیاری به سمت این پایگاه خبری به راه افتاد و حتی اتهام بداخلاقی و تحریف اخبار زده شد در صورتی که شخص مدیر سابق ورزش و جوانان بیرجند به خاورستان می گوید من بخاطر مسائلی برکنار شده ام و مدیرکل ورزش و جوانان در فضایی شفاف قبل از بارگزاری این خبر، در برنامه پرسمان به این موضوع پرداخته بود و صحبت هایش در سایت باشگاه خبرنگاران جوان استان و خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی به طور کامل نوشته شده است.

به نقل از خبرگزاری صدا و‌ سیمای خراسان جنوبی مدیر کل ورزش و جوانان استان در برنامه پرسمان با تاکید بر این که با خاطیان حاشیه به وجودآمده در نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های هیئت‌های ورزشی خراسان جنوبی برخورد می‌شود گفت :پیگیر خطای به‌وجود آمده در نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های هیات‌های ورزشی هستیم.

قطبی افزود: در نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های هیئت‌های ورزشی استان که در مجموعه ورزشی غدیر برگزار شد ۱۰ هزار مهمان شامل ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و مردم حضور داشتند.

وی گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند متولی مدیریت ورزشکاران در این جشنواره بود و تمام برنامه‌ها به نحو مطلوب در حال اجرا بود که در یک لحظه یکی از مربیان جامپینگ فیتنس، نمایشی در خصوص این رشته را به وسیله شاگردان خود که در سن ۹ و ۱۰ ساله بودند اجرا کرد که در همان ثانیه‌های اول این برنامه متوقف شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: اقدام این مربی در این لحظه به دلیل شور و هیجانی بود که در سالن ایجاد شده بود و از آنجایی که این موضوع در برنامه‌ها نبود و قرار نبود که اجرا شود تذکر جدی به رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دادیم و در حال پیگیری موضوع به طور جدی‌تر هستیم.

قطبی همچنین از اجاره سالن‌های ورزشی به هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: ۵۸ سالن ورزشی در خراسان جنوبی با قیمت پایه کارشناسی کم به هیئت‌های ورزشی اجاره داده شده است.

وی افزود: ۲۵۰ مکان ورزشی با ۱۷۳ نیروی رسمی و قراردادی در استان وجود دارد و در حالت طبیعی ۲۷ پست اداری خالی می‌ماند، علاوه بر آن نگهداری سالن‌های ورزشی برای دولت هزینه بر و اجاره دادن آن به صرفه‌تر است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ماده ۵ که در آن به بحث واگذاری سالن‌های ورزشی اشاره شده بود پارسال وارد شد و در آن اجازه دادند که بخش‌های خصوصی وارد شوند، اما این موضوع باعث ایجاد مشکل شد، زیرا سالن‌ها با مبلغ بسیار کم به بخش خصوصی واگذار می‌شد و هیئت‌های ورزشی سالنی در استان نداشتند و می‌بایست سانس‌ها را از بخش خصوصی اجاره می‌کردند.

قطبی افزود: به همین دلیل برنامه چیدیم تا سالن‌های ورزشی در استان را به هیئت‌ها با مبلغ اجاره کارشناسی شده و کم واگذار کنیم که در همین خصوص هم اکنون ۵۸ سالن ورزشی دست هیئت‌های ورزشی در استان است، البته استخر‌های شنا، چون که شرایط نگهداری خاصی دارند و هزینه بر هستند به بخش خصوصی نیز اجازه داده شد تا در مزایده‌ها شرکت کنند.

 

انتهای خبر 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از