حالت تاریک
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی خبرداد:

پرواز اربعین از فرودگاه بیرجند به نجف

پرواز اربعین از فرودگاه بیرجند به نجف

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: پرواز رفت و برگشت در مسیر بیرجند - نجف و بالعکس ویژه اربعین از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، عظیم طهماسبی در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، یک پرواز رفت و برگشت در مسیر بیرجند- نجف و بالعکس ویژه اربعین حسینی از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند برقرار شد.

وی افزود: این پرواز اول شهریور از فرودگاه بیرجند حرکت و ۸ شهریور، زائران اباعبدالله الحسین (ع) را از نجف به بیرجند، برمی گرداند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر ساعت پرواز هنوز اعلام نشده است، ادامه داد: ظرفیت اعلام شده از سوی شرکت هواپیمایی کاسپین ۱۴۰ نفر است که با توجه به شرایط آب و هوایی تا ۱۵۵ نفر قابل افزایش خواهد بود.

وی با بیان اینکه هزینه این سفر ۱۲ میلیون تومان اعلام شده است، گفت: در صورت استقبال مردم، تلاش برای برقراری پرواز دوم را هم در دستور کار داریم.

وی اظهارامیدواری کرد: با برقراری این پرواز، سال های آینده نیز شاهد ثابت ماندن برنامه پروازی عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی از فرودگاه شهید کاوه بیرجند باشیم.

طهماسبی یادآور شد: با توجه به انجام این پرواز، دو پرواز فوق العاده مسیر تهران- بیرجند و بیرجند- تهران در اول و ۸ شهریورماه نیز در برنامه پروازی خواهیم داشت./ شبستان خراسان‌جنوبی 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از