حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

پیروزی هندبالیست‌های طبسی در هفته سیزدهم لیگ برتر

پیروزی هندبالیست‌های طبسی در هفته سیزدهم لیگ برتر

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از پیروزی هندبالیست‌های طبسی، رقابت‌های بین‌المللی شطرنج،المپیاد قهرمانی ورزشی ، مربیگری نجات غریق و میزبانی لیگ دسته دو فوتسال کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»،تیم هندبال زغال سنگ طبس در هفته سیزدهم مسابقات لیگ‌برتر هندبال مردان ایران توانست تیم پیکان سبزوار را با نتیجه ی ۳۲ بر ۲۷ شکست دهد.

این بازی در سالن سربداران سبزوار برگزار شد و زغال سنگ با این برد ۱۷ امتیازی شد.

جام بین‌المللی شطرنج‌ خاوران در بیرجند

هشتمین دوره مسابقات آزاد بین المللی جام خاوران با حضور بیش از ۳۰۰ بازیکن از ۲۰ استان کشور و ۶ ملیت در تالار فرهنگیان بیرجند آغاز و این مسابقات تا ۲۱ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

حضور در المپیاد قهرمانی ورزشی بانوان کارگر کشور

 تیم بانوان آمادگی جسمانی استان خراسان‌جنوبی با ترکیب ورزشکاران شهرستان طبس، اختری، تقوی و یزدان‌پناه به المپیاد قهرمانی ورزشی بانوان کارگر کشور در رشته آمادگی جسمانی به میزبانی بندرانزلی اعزام شدند.

این مسابقات در روز پنجشنبه مورخ ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد.

مربیگری نجات غریق در خراسان جنوبی 

 

سرپرست هیئت نجات غریق و غواصی خراسان جنوبی گفت: در این دوره که در دو بخش تئوری و عملی برگزار و در این دوره ۳۱ نفر از منجیان غریق استان حضور داشتند. 

احمدی پیما افزود: این دوره آموزشی زیر نظر آقایان قدسی نژاد و سخندانی از مدرسان فدراسیون نجات غریق کشور برگزار شد و با برگزاری این دوره، تعداد مربیان استان از ۵ نفر به ۳۶ نفر افزایش یافت.

 

طبس میزبان مسابقات لیگ دسته دو فوتسال کشور 

دور برگشت مسابقات لیگ دسته ۲ فوتسال کشور که به میزبانی شهرستان طبس با حضور ۶ تیم از روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه آغاز شده است با انجام ۶ دیدار در دو روز اول به روز سوم خود رسیده است.

تیم شرکت‌کک‌طبس نماینده استان خراسان جنوبی با درخششی خیره کننده هر دو دیدار اول خود را با پیروزی به پایان رسانده و آماده بازی سوم خود مقابل نگ۶ضاینده رامسر است.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از