حالت تاریک
رئیس دانشگاه بیرجند عنوان‌کرد:

کارنامه سیاه دولت‌های غرب‌گرا

کارنامه سیاه دولت‌های غرب‌گرا

رئیس دانشگاه بیرجند با تاکید بر این که صفات رئیس‌جمهور شهید سرمشق سکاندار جدید باشد گفت: کارنامه دولت‌های غرب گرا کمبودهای آنان را نشان می‌دهد سال‌ها از مذاکره با غرب سخن گفتند و توان ایران را نادیده گرفتند.

احمد لامعی گیو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در توصیف رئیس جمهور شهید می فرمایند: ایشان مرد عرصه عمل و کار بود و خدمت صادقانه مبنای رفتار ایشان بود. وی ادامه داد: ایشان معتقدند که در تاریخ انقلاب اسلامی شخصیت‌های خدمتگزار زیادی داشته‌ایم اما آن‌ها در نسبت با کمیت و کیفیت اشتیاق خدمت و صداقت در عمل قابل مقایسه با شخصیت شهید رئیسی نیستند. به باور ایشان یکی از صفات بارز آیت الله رئیسی عمل صادقانه شبانه روزی ایشان بود. ایشان خستگی ناپذیر بود و شب و روز را در خدمت به کشور نمی‌شناخت و خدمتگزاری سخت کوش بود که در امور خارجی توان درک فرصت ها را به بهترین صورت داشت.

رئیس دانشگاه بیرجند تصریح کرد: به باور رهبر معظم انقلاب، اقدامات رئیس جمهور در عرصه سیاست خارجی ارزشمند و برکات زیادی برای کشور داشت به گونه ای که توانست ایران را در مقام یک بازیگر مهم عرصه سیاست جهانی به جهان بیشتر معرفی نماید. 

به گفته لامعی کلام رئیس جمهور معرفی و شناسایی درست و حقیقی از ملت سربلند ایران را برای جهانیان به دنبال داشت.

وی ادامه داد: از جمله نقاط مهم برجسته عملکرد رئیس جمهور شهید، سبک ویژه مدیریتی ایشان بود. صمیمیت با مدیران دولتی و قائل بودن به کرامت، عزت و حرمت به مردم، میدان دادن به جوانان و اعتماد و تکریم آنان از ویژگی های مهم شخصیت ایشان بود. 

به گفته وی آیت الله رئیسی حتی در برخورد با مخالفان با سعه صدر برخورد می کرد و با لبخند با دشمن برخورد می کرد. به باور معظم له، تمامی این صفات رئیس جمهور شهید و مردمی برای رؤسای آینده باید سرمشق باشد. 

رئیس دانشگاه بیرجند ادامه داد: ایشان معتقد به این هستند که شهادت ایشان حرکت عظیمی را در قالب حماسه برای جامعه ایجاد کرد که بر توان جمهوری اسلامی خواهد افزود. 

به گفته لامعی حماسه اول تشییع پیکر باشکوه این عزیز و حضور میلیونی مردم از همه اقشار و گروه ها، شهرها و روستاهای کشور بود و حماسه دوم صحنه انتخابات است که عزت و حماسه ایران را به دنبال خواهد شد. به باور ایشان در این انتخابات باید مراقب بود که نه به وادی تهمت و لجن پراکنی افتاد و نه به وادی امید بستن به بیگانه.

وی تصریح کرد: اما نکته مهم در این انتخابات جمله خطرات و آسیب‌های اقدامات برخی جریان های سیاسی است که احتمال خروج از ریل انقلاب و بازگشت به جریان های غربگرا و تبلیغ دل بستن به مسأله مذاکره با غرب در میان مردم را به دنبال خواهد داشت. 

وی تاکید کرد:تلاش اساسی باید بر اساس امیدآفرینی در میان مردم باشد نه آنکه کارنامه دولت شهید رئیسی سیاه نشان داده شود تا سبد رأی جریانی پر شود. 

به گفته وی کارنامه دولت‌های غرب.گرا کمبودهای آنان را نشان می دهد. این که سال‌ها از گفتگو و مذاکره با غرب سخن گفتند و توان داخلی و قدرت منطقه‌ای ایران را نادیده گرفتند.

لامعی تصریح کرد:این انتخابات باید نقطه اجماع ملی باشد و مردم از گروه‌ها و جریان‌های مختلف در کنار هم رأی مجدد خود را به جمهوری اسلامی تکرار کنند و به دنیا نشان دهند که ایران اسلامی خط قرمز این ملت است و علی رغم تنوع در دیدگاه های سیاسی و اجتماعی همچنان پشتیبان ولایت هستند. 

به گفته وی اگرچه آراء سیاسی در میان مردم و سیاسیون متنوع و رنگارنگ است که این خود نماد آزادی بیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما ایرانیان همه در حفظ کیان انقلاب اسلامی و آرمان های آن وفاق کامل دارند و پشت سر رهبری مجدد برای مشارکت در انتخابات قیام می کنند تا عزت و عظمت کشور را به جهانیان نشان دهند.

وی ادامه داد: باید به دنبال اتحاد مردم و افزایش مشارکت حداکثری بود تا دشمنان انقلاب ناکام شوند. به گفته وی حضور مردم در این انتخابات به معنای رأی به انقلاب اسلامی است و رأی به آرمان‌های امام راحل و حمایت از مقام عظمای ولایت خواهد بود و کشور و آینده پرامید آن را در برابر بدخواهی کینه-توزان و دشمنان خارجی بیمه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد:دشمنانی که تاکنون از هیچ حربه و دستاویزی برای متوقف کردن حرکت رو به رشد آرمان‌خواهی ملت بزرگ ایران اسلامی دریغ نکرده‌اند باشد که باز هم این کشور و مردم عزیز آن پاسبان ارزش‌های الهی و عظمت و شأن والای آن باشد و با حضور گسترده خود در انتخابات، همه قدرت‌های مستکبر دنیا را به چالش بکشند و افتخاری دیگر برای آبادانی و شکوه ایران خلق کنند.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از