حالت تاریک
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ‌خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

کمک ۱۲میلیاردی خیرین در پویش نذر قربانی

کمک ۱۲میلیاردی خیرین در پویش نذر قربانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با عید سعید قربان تاکنون خیران بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۷ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به پویش نذر قربانی برای کمک به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از  اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) محمد عرب با تبریک دهه امامت و ولایت و قدردانی از مشارکت مردم سخاوتمند استان در پویش ملی نذر قربانی با اشاره به برپایی ۲۳۶ پایگاه ثابت و سیار توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان افزود: مردم خیر و نیکوکار بیش از ۵ میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان به کمیته امداد و ۶ میلیارد و ۷۸۱ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک نقدی وغیرنقدی خود را اهدا کرده اند.

مدیر کل کمیته امداد استان از اهدای تعداد ۶۹۳ راس دام سبک و سنگین توسط مردم خیر و موسسات خیریه به این نهاد خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۷۹ راس دام سبک و ۱۴ راس دام سنگین به میزان ۹ هزار و ۳۱۵ کیلوگرم گوشت جمع آوری شده است.

عرب تصریح کرد: همزمان در روز عید قربان پس از ذبح دام‌ها بارعایت همه موازین شرعی و بهداشتی گوشت‌ها درقالب بسته بندی تهیه و بین مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان به ویژه مناطق محروم استان توزیع شد.

وی با تاکید بر این که همچنان کمک‌های مردم خیر استان در این طرح همزمان با دهه امامت و ولایت ادامه دارد افزود: دفاتر ۲۱ گانه این نهاد و ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده جمع آوری کمک های نقدی وغیرنقدی مردم نیک اندیش است.

عرب در خصوص مشارکت درطرح خداپسندانه نذر قربانی گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت 6037997950076225، واریز به شماره حساب 0110769749001 با شناسه 880320400، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #056*8877* پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی (دانلود از کافه بازار) و همچنین پرداخت از طریق کدqr به نیازمندان اهدا کنند.

وی یادآورشد : همزمان با عید سعید قربان مردم سخاوتمند استان درسال گذشته بیش از ۹میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در این طرح به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کردند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از