حالت تاریک
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی خبر داد:

۲۵۰‌ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت‌بدنی

۲۵۰‌ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت‌بدنی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی و‌ ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خاورستان، محسن قطبی در جمع خبرنگاران  در نشست خبری از افتتاح ۱۲ زمین چمن مصنوعی در استان خبرداد و گفت: چمن مصنوعی روستاهای گرماب قاین، همت‌آباد، اردکول و پردان زیرکوه، حسن‌آباد، اسماعیل‌آباد، اسدآباد نهبندان از جمله این طرح‌هاست.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی بیان کرد: برای هر کدام از چمن‌ها دولت یک میلیارد تومان هزینه کرده بعلاوه اینکه خیرین و‌ مردم‌ نیز مشارکت فعال داشته‌اند. 

 

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت دارای چمن مصنوعی خواهد بود، تصریح کرد: «اکنون ۵۲ زمین چمن مصنوعی در حال آماده شدن است و مناقصه خرید ۲۰ مجموعه چمن مصنوعی در سطح استان نیز در حال برگزاری است».

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، ادامه داد: همزمان با هفته تربیت بدنی ۱۱ همایش فرهنگی_ورزشی در شهرستان‌های استان پیش‌بینی شده است. 

 

قطبی افزود: تجلیل از ورزشکاران در بیرجند، طبس و زیرکوه، گلریزان ورزشی، جشنواره فرهنگی مادر و دختر و پدر و پسر، رایگان کردن تمامی اماکن ورزشی استان در روز شنبه ۲۹ مهر، جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه جانبازان و معلولان، جشنواره بازی‌های بومی و محلی، همایش دوچرخه‌سواری، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ورزشی از جمله برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در استان است.

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از