حالت تاریک

۲ سارق صنوف آلاینده در بیرجند دستگیر شدند

۲ سارق صنوف آلاینده در بیرجند دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: مأموران انتظامی این شهرستان ۲ سارق صنوف آلاینده را دستگیر و ۱۴ فقره سرقت را در این زمینه کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « خاورستان»، سرهنگ احمدرضا کارگر با اعلام این خبر اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت در شهرک صنوف آلاینده شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری 13 شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، 2 نفر سارق را در این زمینه شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی سارقان را در یک عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 14 فقره سرقت از شهرک صنوف آلاینده اعتراف کردند. 

کارگر ضمن اعلام اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند. 

کشف 3 فقره سرقت در خوسف

 سرهنگ محمدحسن اکبری نیز گفت: مأموران انتظامی این شهرستان یک نفر سارق را دستگیر و 3 فقره سرقت را کشف کردند. در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری شهرستان خوسف با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این زمینه  شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم ر ادر مخفیگاهش دستگیر کردند. 

 فرمانده انتظامی شهرستان خوسف اظهارداشت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 3 فقره سرقت اعتراف کرد. 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از