حالت تاریک
دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی عنوان کرد؛

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در‌خراسان جنوبی

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در‌خراسان جنوبی

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: ۲۸۷ شعبه اخذ رأی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از  روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ موسی سلیمی دوشنبه شب با بیان این مطلب در برنامه زنده گفتمان هفته شبکه خاوران، از آماده بودن تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه، خاطرنشان کرد: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تأمین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.


 وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.


 دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آرا را در دور قبل به دست آورده برگزار خواهد شد.


 سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تأیید دست اندر کاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

 

انتهای خبر/3

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از