حالت تاریک
دبیر شورای هماهنگی‌مبارزه با موادمخدر خراسان‌جنوبی اعلام کرد:

اجرای طرح یاریگران زندگی در ۳۳۰روستای خراسان‌جنوبی

اجرای طرح یاریگران زندگی در  ۳۳۰روستای خراسان‌جنوبی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: طرح یاریگران زندگی در ۳۳۰ روستای استان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در حال اجرا است.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، محمدرضا حسنی‌مقدم امروز در چهارمین نشست کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: اجرای طرح یاریگران زندگی از اسفند ماه سال گذشته در سطح ۲۰ روستای استان آغاز شده و در حال حاضر در ۳۳۰ روستا با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه ۱۹۱ کانون یاریگران زندگی در روستاهای استان شکل گرفته است، گفت: آگاه‌سازی مردم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد از اهداف این طرح ملی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی برای آگاه‌سازی مردم به ویژه جوانان در ۱۲۸ روستا در راستای اجرای طرح یاریگران زندگی در حال برگزاری است.

حسنی‌مقدم با اشاره به سهمیه استان برای احداث سه خانه نشاط و تندرستی، تصریح کرد: تاکنون دو خانه نشاط و تندرستی در شهرستان نهبندان و قاین در حال ساخت است که حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از اجرای طرح نوروزی جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر با پیوست فرهنگی و پیشگیرانه خبر داد و گفت: این طرح از امروز ۱۵ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا  ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از