حالت تاریک
اسرائیل با ترور رهبران حزب‌‌الله امن نمی‌شود
امام جمعه نهبندان:

اسرائیل با ترور رهبران حزب‌‌الله امن نمی‌شود

امام جمعه نهبندان گفت: اسرائیل هرگز با ترور افرادی مثل نصرالله به اهداف استراتژیک خود نمی‌رسد و نمی‌تواند برای خود، امنیت را تأمین کند.

حجت‌الاسلام احمد نجمی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان ضمن تسلیت شهادت حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمع دیگری از همرزمانش به دستور رژیم سفاک صهیونیستی گفت:‌ حزب‌الله لبنان قلعه محکم و یک سازمان بزرگ است که نیروها و طرفداران وفادار بی‌شماری دارد.

به گفته وی اسرائیل هرگز با ترور افرادی مثل نصرالله به اهداف استراتژیک خود نمی‌رسد و نمی‌تواند برای خود، امنیت را تأمین کند. 

امام جمعه نهبندان عنوان‌کرد: سید حسن نصرالله مثل کوه محکم و استوار در راه مبارزه با اسرائیل جنگید و مردم لبنان و فلسطین مدیون فرماندهی حکیمانه و مخلصانه ایشان در جنگ با اسرائیل هستند.

نجمی‌پور به کارنامه سید حسن نصرالله اشاره‌ای کرد و افزود: ایشان ولایت مدار و پیرو واقعی ولایت بود و عالمی مجاهد؛ عبد صالح خدا از دیگر ویژگی‌های ایشان بود و به عنوان سومین رهبر شهید حزب الله سی سال رهبری عزتمندانه این حزب را برعهده داشت که در حمله سنگین و کم سابقه رژیم صهیونیستی به لبنان مورد هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

امام‌جمعه نهبندان گفت: انقلاب اسلامی ایران در بهمن سال ۵۷ از همان ابتدا که وارد مرحله تشکیل ساختار سیاسی شده، تاکنون هجمه‌هایی را در قالب جنگ سرد، جنگ سخت، جنگ اقتصادی و جنگ نرم و رسانه‌ای در رویارویی با نظام سلطه تجربه کرده است.

به گفته نجمی‌پور یکی از مصادیق هجمه‌های این جنگ نرم دشمنان، ایجاد تلقی ضعیف بودن جمهوری اسلامی در برابر نظام سلطه در ذهن مخاطب است.

وی ادامه داد: در این باورِ القاء شده، نظام سلطه خود را ابرقدرتی بلامنازع معرفی می‌کند که جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه‌های آن در آستانه فروپاشی قرار گرفته است و این درحالی است که داستان دقیقا برعکس است و در حقیقت، ابر قدرت بلامنازع در حال حاضر، ایدئولوژی انقلاب اسلامی و ساختار سیاسی آن یعنی جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته وی «استقرار»، «بودن»، «سرپا ماندن» و حتی «سربلندشدن» نظام جمهوری اسلامی در برابر همه توطئه‌ها به معنای برتری قدرت اوست، قدرتی که متکی بر قدرت برتر الهی است.

وی خاطرنشان کرد:وقتی خبر شهادت مالک اشتر را به مولا علی(ع) دادن حضرت فرمودند: «جایگاهی که من نزد رسول خدا داشتم مالک نزد من داشت».

به گفته وی هدف اول حمله اسرائیل به منطقه ضاحیه بیروت آغاز جنگ بزرگ علیه لبنان و عبور از وضعیت وخیمی که اسرائیل در آن قرار گرفته و تهدید موجودیتی خود را مشاهده می‌کند.

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: هدف دوم رژیم صهیونیستی ترور رهبران حزب الله بود هرچند ترور رهبران جبهه مقاومت حزب الله را زمین گیر نمی‌کند.

نجمی‌پور تصریح کرد: ترور رهبران و فرماندهان حزب الله همراه با خسارت است اما ساختار و تشکیلات نظامی و اطلاعاتی حزب الله به گونه‌ای است که برای دشوارترین وضعیت‌ها؛ تمهیدات لازم را پیش‌بینی خواهد کرد.

به گفته وی آمریکای جنایتکار و اسرائیل خبیث بداند؛ جبهه مقاومت چون کوه راسخ؛ همچون براده‌های آهن آماده فداکاری؛ آماده شبیخون به صف دشمن صهیونیستی و سفیانی لحظه شماری می‌کنند و شمارش معکوس برای پایان عمر ننگین فرعون زمان آغاز خواهد شد.

امام جمعه نهبندان با اشاره به سه ویژگی حزب الله که آن را شکست ناپذیر کرده است گفت: ساختار حزب الله قائم به فرد نیست و سلولی عمل کردن ساختار حزب الله و کادرسازی و تربیت نیروها از دیگر ویژگی‌ها است.

وی تصریح کرد: با شهادت فرماندهان حزب الله هیچ خللی در ادامه کارشان وارد نخواهد شد.

وی مطالبه جدی همه مردم از جبهه مقاومت را انتقام خون شهید هنیه و شهید سید حسن نصرالله است بیان کرد و افزود:امیدواریم تا دیر نشده بدون هیچ تساهل و تسامحی هر چه زودتر انتقام خون به ناحق ریخته شهدای جبهه مقاومت گرفته شود و درسی فراموش نشدنی به اسرائیل جنایتکار داده خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از