حالت تاریک
وصیت نامه شهیدمحمدباقر همتی‌نژاد:

امیدوارم ما نماز را‌ در‌ کربلا اقامه‌ کنیم

امیدوارم ما نماز را‌ در‌ کربلا اقامه‌ کنیم

شهید «محمد باقر همتی‌نژاد» در نامه به یادگار مانده‌‌اش نوشته است: مادر جان امیدوارم ما و خانواده شهدا نماز را در کربلا در کنار قبر آقا امام حسین با امامت خمینی بت شکن اقامه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، شهید «محمدباقر همتی نژاد» دهم مرداد 1340 در شهرستان کرمانشاه به دنیا آمد. پدرش حشمت، خیاط بود و مادرش نیمتاج نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. مکانیک بود. به عنوان بسیج گمجن عشایری در جبهه حضور یافت. یکم تیرماه 1360 در مریوان هنگام درگیری با نیروهای ســازمان مجاهدین خلق (منافقین) بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار شهید والامقام در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شده است.

دست نوشته شهید

با درود به رهبر کبیر انقلاب و رزمندگان اسلام و خون گرم شهدای کربلا تا کربلای ایران.

مادر! ناراحت نباش من در اینجا از خون شهیدان گلگون کفن پاسداری می‌کنم هر یک از ما مسلمانان به اسلام باید خدمت کنیم من هم به نوبت خود باید دینم را به امام و دین و مملکتم ادا کنم.

درود بر مهدی موعود و نایب بر حقش روح خدا و درود بر روان پاک شهیدان.

مادر جان! من با ایمان خالص تا آخرین قطره خون خود ایستادگی می‌کنم همانطور که می‌دانی ما جوانان مدافع اسلام هستیم و امیدوارم که روزی خداوند تبارک و تعالی این فرصت را به من بدهد که در راه او شهید بشوم. مادر دیدار ما در کربلا.

امید دارم مادر عزیز روزی بشود که ما و خانواده شهدا نماز را در کربلا در کنار قبر آقا امام حسین(ع) با امامت خمینی بت‌شکن اقامه کنیم.

امیدوارم ما نماز را‌ در‌ کربلا اقامه‌ کنیم

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از