حالت تاریک

جهاد خدمت بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی برای مشارکت حداکثری

جهاد خدمت بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی برای مشارکت حداکثری

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی از جهاد خدمت گروه و قرارگاه‌های جهادی به منظور ارائه خدمت به هم استانی‌ها با توجه به لزوم مشارکت حداکثری و با هدف جهاد مشارکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، مهدی هنری امروز در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: لزوم مشارکت حداکثری مردم عزیز استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مورد توجه است.


وی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته از طریق قرارگاه‌های جهادی منطقه‌ای و محلی شهرستان‌ها در تمام شهرها گروه‌های جهادی برای انتقال افراد کم‌توان به محل‌های اخذ رأی به‌صورت رایگان پیش‌بینی شده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: چنانچه مردم عزیز نیاز و درخواست داشتند می‌توانند از طریق شماره تماس‌ ۰۹۱۵۱۶۰۳۹۳۷ و از طریق قرارگاه‌ها اقدام نمایند.

هنری در پایان افزود: همچنین با توجه به شرایط جوی استان و بارش شدید برف در چند روز گذشته و یخبندان و پیرو جلسه اضطراری مدیریت بحران استان در روز گذشته به منظور کمک به بازگشایی معابر و جاده‌های روستایی پنج دستگاه ماشین‌آلات سنگین بسیج سازندگی استان شامل لودر، کامیون، بیل و بکهو برای خدمت‌گزاری به مردم عزیز استان در اختیار راهداری قرار گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از