حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند؛

انتخاب غدیری از جنس شهید رئیسی داشته باشیم

انتخاب غدیری از جنس شهید رئیسی داشته باشیم

امام جمعه موقت بیرجند گفت: جمهوری اسلامی غدیر قبل از ظهور است و امروز وظیفه همگان در انتخابات پیش‌رو حصول نتیجه است و می‌بایست انتخاب غدیری از جنس رئیسی داشته باشیم و با رمی جمره عملی نشان دهیم که دشمن‌ستیز هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به ایام حج تمتع اظهار کرد: در عرفه باید به خدا معرفت پیدا کرد و بر اساس روایات معرفت خدا یعنی نسبت به امام زمان خود و ولی خدا معرفت پیدا کنیم. 

وی افزود: رمی جمرات هم به معنای شناخت صحیح دشمن و دشمنی با او است و اینکه بدانیم راهبرد اساسی دشمن فاصله انداختن بین ما و خدا و ولی خداوند است. 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به بزرگترین آرمان امام باقر(ع) بازگردانده شدن حاکمیت خدا و بهره‌مندی همه مردم از این حاکمیت الهی است، گفت: هیچ وقت باطل شفاف نیست و در لباس حق خود را نشان می‌دهد. 

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با تاکید بر اینکه امروز بزرگترین امانتی که در دست ما است جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، عنوان کرد: آرزوی همه اولیا و ائمه اطهار(ع) صیانت از این جریان بزرگ است. 

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات ادامه داد: باید از بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با شناخت اصلح کسی که قوی‌ترین، شایسته‌ترین، خستگی‌ناپذیرترین و نزدیکترین به رئیس جمهور انقلابی و مکتبی شهید آیت الله رئیسی است انتخاب کنیم تا این امانت الهی تداوم پیدا کند. 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امانت و کرسی ریاست جمهوری را باید به فردی امین بسپاریم، افزود: پیامبر(ص) فرمود: هر کسی به امانتی در دنیا خیانت کند و به اهلش نسپارد بر دین من از دنیا نرفته است و در حالی خدا را ملاقات می‌کند که بر او غضب کرده است. 

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه غدیر جریانی تاریخی نیست، گفت: جمهوری اسلامی غدیر قبل از ظهور است و امروز وظیفه همگان در انتخابات پیش‌رو حصول نتیجه است و می‌بایست انتخاب غدیری از جنس رئیسی داشته باشیم و با رمی جمره عملی نشان دهیم که دشمن‌ستیز هستیم.

 

انتهای خبر/۱۰

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از