حالت تاریک
با صدور بیانیه انجام شد؛

دعوت سپاه انصارالرضا(ع) از مردم برای‌مشارکت‌در انتخابات

دعوت سپاه انصارالرضا(ع) از مردم برای‌مشارکت‌در انتخابات

سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم استان دعوت کرد تا تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روز ۱۱ اسفندماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده‌شان را به نمایش بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در بیانیه‌ای از آحاد مردم استان خواست تا در انتخابات ۱۱ اسفندماه مشارکت کنند. در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
«انتخابات» به عنوان مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی طی ۴۵ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت‌ناپذیر تلقی کرده و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.
 
حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش‌رو، پیروی از خط امام خمینی رحمت الله علیه، لبیک به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب است. این حضور شکوه‌آفرین، گامی بلند در مسیر استقلال و عظمت ایران اسلامی، تحکیم و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خنثی‌کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.
 
اینک همه ما در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته‌ایم. جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون حضور حداکثری آحاد مردم در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات بوده است و بدون استثناء هر موفقیتی که رقم زده می‌شود، هر عزتی که حاصل می‌گردد و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف نظامی، علم و فناوری، سیاسی، اجتماعی و ... به ثمر می‌نشیند، محصول اعتقاد به اسلامیت و جمهوریت در این نظام مقدس است.
 
سپاه انصارالرضا علیه السلام با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش‌رو، از اقشار مختلف مردم شریف استان خراسان جنوبی دعوت می‌کند تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روز ۱۱ اسفندماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده‌شان را به نمایش گذاشته و پاسداران این نهاد انقلابی نیز با امید و اطمینان به نصرت الهی همگام با آحاد مردم عزیز استان با افتخار در جشن شکوه جمهوریت ۱۴۰۲ شرکت خواهند نمود.


 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از