حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

تفرقه‌افکنی بین کشورهای اسلامی راهبرد اصلی دشمن است

تفرقه‌افکنی بین کشورهای اسلامی راهبرد اصلی دشمن است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: تفرقه انداختن بین امت و ولایت و همچنین بین جامعه و کشورهای اسلامی راهبرد اصلی دشمنان است تا جبهه آخرالزمانی در اسلام تشکیل نشود.

به گزارش خاورستان، حجت الاسلام مهید رحیم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند بر اتصال امت با ولایت و این جایگاه الهی تأکید کرد و گفت: شعار جریان استعماری عصر امروز این است که تفرقه بینداز و حکومت کن، اما این فقط مربوط به زنان کنونی ندارد بلکه تفرقه‌ بینداز یعنی با ترویج گناه، فساد و تزویر و نفاق بین ارکان حاکمیت و مردم و ولایت فاصله بینداز که در گذشته هم بوده است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه تفرقه انداختن بین امت و ولایت و همچنین بین جامعه و کشورهای اسلامی راهبرد اصلی دشمنان است، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با تفرقه نگذارد کشورهای اسلامی وحدت پیدا کنند و جبهه آخرالزمانی در اسلام تشکیل شود.

 

بزرگترین جهاد مقابله عملی با تفرقه‌افکنی است

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: بزرگترین راه و جهاد امروز مقابله عملی و گفتاری با شعار «تفرقه بینداز و حکومت کن» است و امروز یاوران امام زمان(عج) و شهدا و ولی فقیه و منتظران و ارادتمندان به جبهه مقاومت باید هر کدامشان یک رسانه قوی و آگاه باشند که نه تنها تحت تاثیر اخبار آلوده دشمن قرار نگیرند بلکه پادزهر و نقطه مقابل آن را آماده و با حالت تهاجمی با دشمن مقابله کنند.

 

به گفته وی، امروز تبلیغات رسانه‌ای به استعمار، استکبار و صهیونیستی که نفس‌هایشان به شماره افتاده، تنفس مصنوعی می‌دهد که حقیقتاً یک «یا حسین (ع)» تبلیغاتی و رسانه‌ای و معرفتی لازم است که این غده سرطانی ریشه‌کن شود تا بشر برای همیشه نجات یابد وبه نوک قله و اکمال دین برسیم.

 

حجت الاسلام رحیم‌آبادی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیاینه گام دوم انقلاب بر امیدبخشی در جامعه تأکید فرمودند و ما امروز نباید در مقابل دشمن منفعل بمانیم بلکه باید حالت تهاجمی داشته باشیم.

 

لزوم آشنایی کودکان با جریان ولایت

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه با گرامیداشت روز جهانی کودک، عنوان کرد: باید این برداشت اشتباه برداشته شود که تربیت کار آموزش و پرورش است چون جایگاه اصلی تربیت فرزند در خانواده است که متاسفانه تلاش‌های آخرالزمانی جریان‌های صهیونیستی زنان و دختران را به کارهای کاذب می‌کشاند و نهایتا فرزندان را باید به جاهایی برای نگهداری و تربیت بسپارند در حالی که هیچ کانونی آغوش مادر نمی‌شود.

 

وی تأکید کرد: این جریان ولایت و حاکمیت الهی و شناخت ولی خدا را پیامبر (ص) فرمود از همان کودکی به فرزندان خود بیاموزید.

 

حجت الاسلام رحیم‌آبادی در پایان با گرامیداشت هفته ناجا، این ایام را به نیروهای خدوم، مخلص و مظلوم نیروی انتظامی تبریک گفت و یاد شهدای را گرامی داشت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از