حالت تاریک

استقبال پرشور بیرجندی‌ها از خادمان رضوی

استقبال پرشور بیرجندی‌ها از خادمان رضوی

کاروان خدام حضرت امام رضا علیه السلام به شهرستان بیرجند رسید و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا(ع) استقبال از پرچم حرم رضوی و غبارروبی گلزار شهدای گمنام در بوستان معتمدنژاد بیرجند برگزار شد.

مردم ولایتمدار بیرجند در این مراسم معنوی با شور و شعف بسیار از خادمان حرم رضوی با اهدای گل استقبال کردند و عشق و ارادت خود به اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت امام رضا(ع) را به منصه ظهور رساندند.

خادمان حرم رضوی با استقبال پرشور مردم مسیر بوستان معتمدنژاد تا مسجد حضرت زینب(س) را پیاده‌روی کرده و جشن بزرگ زیر سایه خورشید را برگزار کنند.

در ادامه کاروان خادمان حرم امام رضا(ع) با برگزاری مراسم جشن در مسجد حضرت زینب(س) و گرداندن پرچم سبز گنبد طلای هشتمین خورشید آسمان معرفت، حاضرین را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها بردند و ارادتمندان اهل بیت(ع) بوسه‌های عشق و وفاداری و ارادت به خاندان عصمت و طهارت بر این پرچم سبز زده و به آن امام سلام و عرض ارادت کردند.

قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع)، مولودی‌خوانی و زيارت پرچم بارگاه ملكوتی آستان قدس رضوی توسط مردم، مداحی مداح حرم رضوی و اجرای برنامه‌های فرهنگی از ديگر برنامه‌های اين مراسم بود.

انتهای خبر/۱۰

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از