حالت تاریک
همزمان با هفته بسیج انجام شد؛

دیدار مسئولان خراسان جنوبی با خانواده شهید بیگمی

دیدار مسئولان خراسان جنوبی با خانواده شهید بیگمی

مسئول بسیج کارکنان خراسان جنوبی به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمر و برخی از کارکنان به مناسبت هفته بسیج با خانواده روحانی شهید علی بیگمی در روستای نوغاب زیرک شهرستان بیرجند دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمدعلی قاسمی مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی با همراهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند و برخی از کارکنان در هفته مبارک بسیج به دیدار خانواده روحانی شهید بیگمی در روستای نوغاب زیرک از توابع شهرستان بیرجند رفتند.

محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان افتخار بزرگی است، گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا باشیم، افزود: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگترین درس برای ما است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: مادران شهدا اسوه‌های صبر و مقاومت برای نسل جدید هستند و باید رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا برای نسل آینده انقلاب تبیین شود.

حجت الاسلام محمدعلی درویشی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: این دیدارها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و رشادت، الگوپذیری و تجلیل از مقام والای خانواده معظم شهدا و جانبازان انجام می‌شود.

وی افزود: شهدا با گذشتن از همه آمال و آرزوهای دنیوی و هستی خود، امنیت و آرامش را به ما هدیه کردند و ما مدیون دلاوری و شجاعت آنها هستیم و همچنین جانبازان، شهدای زنده‌ای که با دردی که از آن دوران به یادگار دارند، صبر، استقامت و ایستادگی را به ما یاد می‌دهند و ما باید قدردان آنها باشیم.

روحانی شهید علی بیگمی در روستای نوغاب زیرک از توابع شهرستان بیرجند متولد ودر تیرماه ۱۳۶۵ درمنطقه مهران و ارتفاعات قلاویزان به فیض شهادت نائل شد .

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از