حالت تاریک
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی:

صحن عقیله بنی‌هاشم(س) در حال ساخت است

صحن عقیله بنی‌هاشم(س) در حال ساخت است

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: ساخت پروژه صحن عقیله بنی هاشم(س) در میدان نبرد عاشورا در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، موسی جوینده امروز در همایش توجیهی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: گسترش حرم امامین معصومین(ع) در دستور کار است و امروز مردم به میدان آمده‌اند و کوچکترین حرم مربوط به حرم حضرت علی(ع) بود.

وی افزود: به برکت کمک‌های مردمی می‌توانیم بگوییم که کار بی بدیل و بی نظیری در نجف انجام شد و ۲٠ برابر به این حرم به نام صحن فاطمه زهرا(س) اضافه شد. 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی ادامه داد: در استان طرح فروش سنگ صحن حضرت فاطمه زهرا(س) را اجرا کردیم و هر متر مربع ۲۵٠ هزار تومان بود. 

جوینده بیان کرد: جمهوری اسلامی افتخار می‌کند که بزرگترین پروژه جهان اسلام را با معماری ایرانی را در این صحن انجام داده است و افتخار ما این است که در هر وعده نماز، ۱۰۰هزار زائر در این صحن به اقامه نماز بپردازند.

وی با بیان اینکه ساخت صحن امام باقر(ع) یکی از ابرپروژه‌ها را در دستور کار داریم، افزود: ۶ استان خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اصفهان و قم و فارس متولی ساخت این صحن در کاظمین هستند و پیگیری امورات بر عهده خراسان جنوبی است. 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: امیدواریم بتوانیم این پروژه را به موقع بسازیم و تحویل دهیم و بیشترین استفاده را استان ما خواهد داشت چرا که ایام اربعین در این شهر حضور داریم. 

وی افزود: همچنین ساخت پروژه صحن عقیله بنی هاشم(س) در میدان نبرد عاشورا در دستور کار است.

جوینده با بیان اینکه اربعین فصل بی بدیل است، گفت: امروز فرصت استثنایی در اختیار داریم و از این ظرفیتی که داریم باید کارها را دنبال کنیم.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از